» ارز دیجیتال » مدیر عامل FTX شایعات مبنی بر فرار خود به آرژانتین را تکذیب کرد
FTX

مدیر عامل FTX شایعات مبنی بر فرار خود به آرژانتین را تکذیب کرد

21 آبان 1401 2

همچنان که داستان‌های پیرامون صرافی FTX در توییتر ادامه دارد، سم بنکمن-فرید (Sam Bankman-Fried)، بنیانگذار این صرافی، گمانه زنی‌ها مبنی بر فرار خود به آرژانتین را تکذیب کرد.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، همچنان که داستان‌های پیرامون صرافی FTX در توییتر ادامه دارد، سم بنکمن-فرید (Sam Bankman-Fried) ملقب به SBF، بنیانگذار این صرافی، گمانه زنی‌ها مبنی بر فرار خود به آرژانتین را تکذیب کرد.

در پیامی متنی به رویترز در 12 نوامبر (21 آبان)، بنکمن-فرید، گفت که هنوز در باهاما است. هنگامی که رویترز به طور خاص از او پرسید که آیا طبق شایعات به آرژانتین پرواز کرده است یا خیر، او پاسخ منفی داد.

کاربران در توییتر درمورد اینکه آیا SBF پس از تشکیل پرونده ورشکستگی فصل 11 برای FTX، که شامل تعداد زیادی شرکت مانند FTX تریدینگ، FTX آمریکا و بخش تحقیقات آلامدا (Alameda) است، متواری شده است یا خیر؟، نظرات خود را بیان کردند. این شایعات پس از آن شروع شد که کاربران، مختصات جت شخصی وی را با استفاده از وب سایت ردیابی پرواز ADS-B Exchange ردیابی کردند. ردیاب نشان داد که گلف استریم G450 بنکمن با یک پرواز مستقیم از ناسائو، باهاما در ساعات اولیه 12 نوامبر در بوئنوس آیرس فرود آمده است.

تبلیغات جام جهانی قطر

بنکمن فرید در یک پنت هاوس مجلل در ناسائو، باهاما زندگی می‌کند که طبق گزارش‌ها، چندین هم اتاقی از جمله کارولین الیسون (Caroline Ellison)، مدیر عامل آلامدا ریسرچ یا همان بخش تحقیقات آلامدا در آن اشتراک دارند.

FTX

SBF که زمانی به عنوان یکی از افراد پیشرو در صنعت رمزارزها شناخته می‌شد، اکنون در مرکز بزرگترین رسوایی این صنعت قرار دارد. در کمتر از یک هفته، FTX از یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال جهان با ارزشی حدود 32 میلیارد دلار به یک شرکت ورشکسته با شکست 8 میلیارد دلاری در ترازنامه خود تبدیل شد. طبق گزارش بلومبرگ، ارزش خالص دارایی‌های SBF پس از فروپاشی FTX از 16 میلیارد دلار به صفر سقوط کرد.

FTX میلیاردها سرمایه ریسک‌پذیر را طی چند سال گذشته جذب کرد و از حامیانی مانند مدیریت لایت اسپید (Lightspeed Management)، برنامه بازنشستگی معلمان انتاریو (Ontario)، فایننشال اینترنت سیرکل (Circle Internet Financial)، صندوق کوین بیس (Coinbase Ventures)، مالتی کوین کپیتال (Multicoin Capital)، پاول تودر جونز (Paul Tudor Jones) و سکوئیا کپیتال (Sequoia Capital) حمایت کرد.

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مهدی گچلو

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: Cointelegraph

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×