» آرشیو اخبار » مخالفت فرماندار کالیفرنیا با امضای لایحه ۲۲۶۹ رگولاتوری رمزارز
لایحه ۲۲۶۹

مخالفت فرماندار کالیفرنیا با امضای لایحه ۲۲۶۹ رگولاتوری رمزارز

3 مهر 1401 5

به گزارش تیم ترجمه گذارنیوز، نیوسام (Newsom)، در مخالفت با لایحه ۲۲۶۹ مجمع، یک «رویکرد انعطاف‌پذیرتر» را توصیه کرد تا با گذشت زمان و در عین حال با توجه به ایمنی مصرف‌کنندگان و هزینه‌های مربوطه، قابلیت تکامل یافتن داشته باشد.

گَوین نیوسام (Gavin Newsom)، فرماندار کالیفرنیا با اشاره به موانع رگولاتوری موجود برای اکوسیستم رمزارز، از امضای لایحه‌ای مبنی بر ارائه مجوز و چهارچوب قانونی دارایی‌های دیجیتال خودداری کرد.

در روز یکم سپتامبر (۱۰ شهریور ۱۴۰۱)، مجلس ایالتی کالیفرنیا لایحه مجمع ۲۲۶۹ با هدف صدور مجوزهای عملیاتی برای شرکت‌های رمزارز در کالیفرنیا را با تایید کامل صحن مجمع تصویب کرده و برای تاییدیه نهایی آن را به دفتر فرماندار رساند.

تبلیغات جام جهانی قطر

پاسخ نیوسام به لایحه ۲۲۶۹

لایحه ۲۲۶۹
لایحه ۲۲۶۹

ترجمه تصویر:

«دفتر فرمانداری

۲۳ سپتامبر ۲۰۲۲ (۱ مهر ۱۴۰۱)

خطاب به اعضای مجمع ایالت کالیفرنیا

من لایحه مجمع شماره ۲۲۶۹ را بدون امضا باز می‌گردانم.»

نیوسام در مخالفت خود با این لایحه خواستار «یک رویکرد منعطف‌تر» شد که اجازه ‌دهد قوانین مربوطه با گذشت زمان و با در نظر گرفتن ایمنی مصرف‌کنندگان و هزینه‌های مرتبط، امکان تکامل یافتن را داشته باشد. او اضافه کرد:

قفل کردن یک ساختار مجوزی در قانون، بدون در نظر گرفتن این کار (تلاش‌های داخلی برای ایجاد یک محیط نظارتی شفاف) و اقدامات آتی فدرال زود است.

فرماندار اظهار داشت که اجرای این لایحه، در شکل فعلی خود به دریافت وام «چند ده میلیون دلاری» از سوی صندوق عمومی ایالت نیاز دارد.

چنین تعهد قابل توجهی از منابع عمومی صندوق باید در فرایند بودجه سالانه در نظر گرفته شود.

لایحه ۲۲۶۹

 

نیوسام تاکید کرد که پیش از همکاری با قوه مقننه برای ایجاد ابتکارات در حوزه صدور مجوز رمزارز، منتظر رگولاسیون فدرال خواهد ماند «تا بتواند تمرکز بیشتری بر روی دارایی‌های مالی دیجیتال داشته باشد».

دفتر سیاست علم و فناوری (OSTP) با توجه به طرح‌های انتخابی ۱۸ سیستم ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) ایالات متحده آمریکا، تحلیلی را به کاخ سفید ارائه کرده است.

ارزیابی فنی یک سیستم سی‌بی‌دی‌سی (CBDC) ایالات متحده آمریکا نشان داده که اواس‌تی‌پی (OSTP) با در نظر گرفتن کم و کیف هر طرح انتخابی، در پی ساختن یک سیستم خارج از دفتر کل و حافظ سخت‌افزار است.

مترجم: ف غفاری

منبع: Cointelegraph

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×