» آرشیو اخبار » خرید یک تاسیسات ماینینگ مدرن در ایسلند توسط بیت‌مِین و CTCAP
بیت‌مِین

خرید یک تاسیسات ماینینگ مدرن در ایسلند توسط بیت‌مِین و CTCAP

31 شهریور 1401 6

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، شرکت بیت‌مِین (Bitmain)، تولیدکننده پیشرو ماینر، امروز از امضای قرارداد خرید یک مرکز ماینینگ جدید در ایسلند خبر داد. این خرید با همکاری گروه سی  تی کَپ (CTCAP) امضا شده است، شرکتی که بر روی ساخت، سرمایه‌گذاری و اجرای پروژه‌های تقویت شده با منابع انرژی تجدیدپذیر در سراسر اروپا کار می‌کند.

بیت‌مِین

همکاری

بیت‌مِین از طریق نام تجاری خود، اَنت‌ماینر (ANTMINER)، با گروه CTCAP شریک خواهد شد تا تأسیسات ماینینگ جدیدی را که در ایسلند تأسیس شده، خریداری کند. CTCAP، پس از نهایی کردن این همکاری و موفقیت‌آمیز بودن قرارداد خرید، خروجی توان محاسباتی هش‌ریت خود را با تاسیسات خنک‌کننده آبی جدید بیت‌مِین به میزان بیش از ۱۰۰ درصد (۱۶۵ پتاهش بر ثانیه بیشتر) افزایش می‌دهد.

تبلیغات جام جهانی قطر

بیت‌مِین

خروجیِ توانِ محاسباتیِ هش‌ریت توسط ماینرهای جدید بیت‌مِین موسوم به اَنت‌ماینر S19 Hydro و S19 Pro HYD تامین می‌شود. هش‌ریت این شرکت از جدیدترین فناوری خنک‌کننده آبی استفاده می‌کند و بازده خروجی آن را با دامنه قابل توجهی افزایش می‌دهد. انتظار می‌رود که تاسیسات ایسلند تا قبل از اول نوامبر ۲۰۲۲ (اواسط آبان) فعالیت خود را آغاز کند. این دو همچنین به دنبال سرمایه‌گذاری در پروژه ماینینگ دیگری هم هستند که در سه ماهه اول سال ۲۰۲۳ به طور کامل راه‌اندازی می‌شود.

شریک مدیریتی گروه CTCAP اظهار داشت که CTCAP از همکاری با بیت‌مِین برای تولید و ایجاد تاسیسات ماینینگ جدید با استفاده از راه حل‌های خنک‌کننده آبی این شرکت خرسند است. وی همچنین تاکید کرد که استفاده از فناوری خنک‌کننده آبی جدید بیت‌مِین، گامی بزرگ در جهت دستیابی به هدف CTCAP برای فعالیت و بهره‌وری حداکثری با استفاده از استراتژی‌های ماینینگ با آلایندگی صفر خواهد برد.

بیت‌مِین

دکتر آرنه شِچونک (Arne Scheschonk)، شریک مدیریتی گروه CTCAP گفت:

«ما از ایجاد تاسیسات ماینینگ جدیدی با استفاده از راه حل‌های خنک کننده آبی بیت‌مِین هیجان‌زده هستیم. استفاده از این خنک کننده‌ها، شرکت ما را به دستیابی به ماینیگ با آلایندگی صفر، استفاده ۱۰۰ درصدی از منابع انرژی تجدیدپذیر برای تامین انرژی ماینینگ در کنار حمایت شرکای دیرینه خود در ایسلند، نزدیک‌تر می‌کند.»

قطعنامه سال جدید بیت‌مِین

بیت‌مِین پیشرفت امیدوار‌کننده‌ای در زمینه ماینینگ ارزهای دیجیتال داشته است. در مارس ۲۰۲۲ (اسفند ۱۴۰۰)، این شرکت استراتژی خود را برای بهبود بهره‌وری انرژی با توسعه یک دستگاه جدید ماینینگ بیت کوین با خنک کننده آبی که از ماشین‌های قبلی بهتر عمل می‌کند، ارائه کرد.

ماینرهای جدید اَنت‌ماینر به نام S19 Hydro و S19 Pro HYD کارآمدترین دستگاه های مورد استفاده برای ماینینگ بیت کوین هستند که با توان ۵ هزار و ۳۰۴ وات بر ساعت کار می‌کنند. توسعه سریع این شرکت باعث می‌شود که یک گام رو به جلو در برابر سایر تولیدکنندگان ماینر بردارد.

بیت‌مِین همچنین یک ماینر پیشرفته دیگر را تقریباً دو ماه پس از راه اندازی اَنت‌ماینر S19 Hydro و S19 Pro HYD راه اندازی کرد که نشان‌دهنده وجود یک تیم توسعه مستحکم و متعهد در این شرکت است.

اکنون نقشه راه بیت‌مِین کاملاً واضح است، این شرکت به معنای واقعی کلمه تجارت می‌کند و بدون توجه به شرایط فعلی و آینده بازار، به ظرفیت‌های خود خواهد رسید.

مترجم: امیر ملک پور

منبع: crypto.news

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×