» ارز دیجیتال » صرافی هیوبی قصد دارد به کارائیب نقل مکان کند
هیوبی

صرافی هیوبی قصد دارد به کارائیب نقل مکان کند

11 آبان 1401 3

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، صرافی رمزارز چینی هیوبی (Huobi) که اخیراً مجبور شده شایعات مربوط به اخراج‌های گسترده در داخل شرکت را رد کند، از برنامه‌های خود برای انتقال دفتر مرکزی این صرافی به یکی از حوزه های قضایی در دریای کارائیب پرده برداری کرد که جمهوری دومینیکن (Dominican) اولین نامزد آن بود.

در گزارش اول نوامبر (10 آبان)، به نقل از یکی از اعضای هیئت مدیره، FT قصد این شرکت را برای ورود همه جانبه به کارائیب بیان کرد. دلیل آن موضع دوستانه رمزارزی منطقه، سیستم های قانون عرفی و پذیرش زبان انگلیسی است. دومینیکا، پاناما و باهاما در میان کشورهای محلی میزبان هیوبی هستند.

نماینده هیوبی در سال گذشته با نخست وزیر دومینیکا روزولت اسکریت (Roosevelt Skerrit) ملاقات کرد و این شرکت با دولت این کشور برای تقویت زیرساخت رمزارزی خود همکاری خواهد کرد.

تبلیغات جام جهانی قطر

در حال حاضر، دفتر مرکزی هیوبی در جزایر سیشل (Seychelles) در اقیانوس هند قرار دارد و صرافی دارای دفاتر در هنگ کنگ، کره جنوبی، ژاپن و ایالات متحده است. به گفته FT، این شرکت قصد دارد تا 200 کارمند از 1600 کارمند خود را به دفتر مرکزی جدید منتقل کند.

هیوبی

کارائیب به یک بخش جذاب برای صنعت کریپتو تبدیل شد، به‌ویژه با انتقال صرافی FTX در ایالات متحده آمریکا که در سال 2021 از هنگ‌کنگ به باهاما رفت.

همچنین به تازگی، کالین وو (Colin Wu)، وبلاگ نویس چینی کریپتو، به نقل از افراد آشنا با هیوبی گزارش داد که پس از تصاحب، دو مدیر ارشد از شرکت استعفا دادند و این شرکت در حال آماده شدن برای تعدیل 1600 کارمند خود بود. سخنگوی هیوبی شایعات مربوط به اخراج گسترده کارکنان را رد کرد و خاطرنشان کرد که این شرکت از جریان نقدی سالمی برخوردار است. با این حال، او بیان کرد که به دلیل رکود بازار کریپتو، ممکن است مقداری کاهش هزینه همچنان در کارت‌ها وجود داشته باشد، اگرچه جزئیات را در این خصوص مشخص نکرد.

مترجم:‌ مهدی گچلو

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: Cointelegraph

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×