» ارز دیجیتال » شکایت سرمایه‌گذاران کریپتو از دوقلوهای وینکلووس درجمینای
سرمایه

شکایت سرمایه‌گذاران کریپتو از دوقلوهای وینکلووس درجمینای

7 دی 1401 5

تایلر و کامرون وینکلووس، بنیانگذاران صرافی ارزهای دیجیتال جمینای، با شکایت جدیدی از سوی سرمایه گذاران بر سر برنامه سودآور جمینای اِرن روبرو هستند.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، تایلر و کامرون وینکلووس (Tyler and Cameron Winklevoss)، بنیانگذاران صرافی ارزهای دیجیتال جمینای (Gemini)، با شکایت جدیدی از سوی سرمایه‌گذاران بر سر برنامه سودآور جمینای اِرن (Gemini Earn) روبرو هستند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، سرمایه‌گذاران ناراضی علیه بنیانگذاران جمینای شکایت کردند و این شرکت را به تقلب و نقض قوانین اوراق بهادار متهم کردند.

این شکایت که در 27 دسامبر (6 دی) در دادگاه فدرال منهتن ارائه شد، بیان می‌کند که برادران وینکلووس پس از توقف بازخرید سرمایه‌گذاران به دلیل قرار گرفتن در معرض شرکت تجاری مشکل‌دار جنسیس گلوبال کپیتال (Genesis Global Capital)، از هرگونه سرمایه‌گذاری بیشتر خودداری کردند.

تبلیغات جام جهانی قطر

شاکیان ادعا کردند که محصولات ثبت نشده است که باعث شد از دریافت اطلاعات برای ارزیابی بهتر خطرات استفاده از جمینای اِرن جلوگیری کند. پلتفرم جمینای اِرن که سال گذشته راه‌اندازی شد، به گونه‌ای طراحی شده بود که 8 درصد سود در دارایی‌های رمزارزی خود ایجاد کند.

سرمایه

جمینای در اواسط نوامبر (اواخر آبان) یا اندکی پس از اولین گزارش‌ها مبنی بر مشکلات نقدینگی FTX، با مشکلات عمده‌ای در جمینای اِرن مواجه شد.

از زمان توقف برداشت در نوامبر (آذر)، جمینای اِرن برای کاربران در دسترس نیست، زیرا این پلتفرم میلیون‌ها دلار در جنسیس دارد. بر اساس برخی گزارش‌ها، جنسیس وام دهنده کریپتو و شرکت مادرش، دیجیتال کارنسی گروپ (Digital Currency Group) به اختصار DCG تا 900 میلیون دلار به مشتریان جمینای بدهکار هستند.

در 20 دسامبر (29 آذر)، کامرون وینکلووس در توییتر اعلام کرد که جمینای از طرف کمیته اعتباردهندگان طرحی برای حل مشکلات نقدینگی در جنسیس و DCG برای بازیابی دارایی‌ها ارائه کرده است.

امروز نیز هولیهان لوکی (Houlihan Lokey) طرحی را از طرف کمیته اعتباردهندگان ارائه کرد تا مشکلات نقدینگی در جنسیس و DCG را حل کند و مسیری را برای بازیابی دارایی‌ها فراهم کند.

در 7 دسامبر (16 آذر)، جنسیس نامه‌ای به مشتریان خود صادر کرد که در آن ادعا می‌کرد که توقف برداشت احتمالاً چند هفته طول می‌کشد تا راه‌حلی برای بازیابی دارایی‌های کاربران ارائه کند. این شرکت در 16 نوامبر (25 آبان) برداشت‌ها را متوقف کرد.

جمینای بلافاصله به درخواست کوین تلگراف برای اظهار نظر پاسخ نداد.

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مهدی گچلو

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: Cointelegraph

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×