» ارز دیجیتال » شایعه خرید Huobi ترون را به 4 میلیارد تراکنش رساند
شایعه Huobi ترون را به 4 میلیارد تراکنش رساند

شایعه خرید Huobi ترون را به 4 میلیارد تراکنش رساند

19 مهر 1401 11

بر اساس شایعات منتشر شده، جاستین سان و سم بنکمن فراید، اقدام به خرید سهام صرافی چینی Huobi نموده اند و این اقدام باعث رشد تعداد تراکنش های شبکه ترون شده است.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، شرایط فعلی بازار رمزارز ها به گونه‌ای است که به نظر می‌رسد این بازار دچار رکود شده است و ارزش مبادلات آن قادر به عبور از مرز یک تریلیون دلار نیست. با این حال، برخی از دارایی‌های فعال در این بازار، مانند ترون (TRX)، در پی انتشار اخبار مبنی بر خرید صرافی هیوبی (Huobi)، با افزایش قیمت روبرو بوده است.

بر اساس داده‌های منتشر شده در تاریخ 10 اکتبر (18 مهر) از پلتفرم ترون اِسکن (Tronscan) و به نقل از وبسایت Finbold، تعداد تراکنش‌های بلاکچین ترون، به تازگی از مرز 4 میلیارد عبور کرده است. این در حالیست که تنها در 24 ساعت گذشته، بیش از 4 میلیون و 800 هزار تراکنش در این شبکه انجام شده است.

 

تبلیغات جام جهانی قطر

شایعه Huobi ترون را به 4 میلیارد تراکنش رساند

همچنین لازم به ذکر است که میزان ارزش کل قفل شده این شبکه از 12.5 میلیارد دلار فراتر رفته است. اندکی بیش از دو ماه پس از آنکه ترون توانست جایگاه دوم برترین شبکه‌های عمومی، از حیث ارزش استیبل کوین‌ها را بدست آورد، تعداد کل حساب‌های کاربری ایجاد شده در این شبکه به 115 میلیون رسیده است.

شایعه خرید صرافی Huobi

در همین حال، به نظر می‌رسد که تحولات جدیدی در راه است؛ زیرا شنیده‌ها حاکی از ان است که بنیانگذار ترون، آقای جاستین سان (Justin Sun)، خریدار واقعی صرافی Huobi بوده و این کار را به کمک سَم بَنکمَن فراید (Sam Bankman Fried)، مدیر عامل صرافی FTX، انجام داده است.

در تاریخ 8 اکتبر (16 مهر)، صرافی Huobi بطور خاص اعلام نمود که تمام سهام این صرافی، به شرکت About Capital Management واگذار شده است. با این وجود، منابع متعددی به خبرگزاری ووبلاکچین (WuBlockchain) گزارش داده‌اند که سرمایه‌گذار اصلی این صندوق، در واقع همان جاستین سان است.

با اینکه جاستین سان خبر مشارکت در خرید این صرافی را تکذیب کرده است، اما وی در حساب توئیتر رسمی خود، از منصوب شدن به عنوان یکی از اعضای هیئت جهانی مشاوره این صرافی (Huobi Global) خبر داد. صرافی Huobi Global نیز طی یک توئیت، عضویت وی در هیئت مشاوران این صرافی را تایید نموده است.

ترون 4 میلیارد تراکنش درون شبکه را به ثبت رساند
جاستین سان: بسیار مفتخرم از اینکه به‌عنوان یکی از اعضای هیئت مشاوره جهانی صرافی HuobiGlobal منصوب شده‌ام و خوشحالم از اینکه با افراد پیشرو در صنعت، آموزش و سیاست‌گذاری همکاری می‌کنم تا به رشد و توسعه این سازمان خلاق، پر جنب و جوش و انعطاف پذیر کمک کنم.

 

بنابر ادعای WuBlockchain، پس از اینکه لی لین (Li Lin) موسس صرافی Huobi، از تصمیم خود برای فروش بخش عمده سهام این صرافی به ارزش 3 میلیارد دلار خبر داده بود، جاستین سان و صرافی FTX با وی تماس گرفتند. بر اساس شایعات مطرح شده، FTX با هدف کمک به جاستین سان برای انجام این معامله، در این پروژه سرمایه‌گذاری کرده است.

تحلیل قیمت ترون

پس از انتشار شایعات مربوط به خرید صرافی Huobi توسط جاستین سان، بنیانگذار ترون، رمزارز این شبکه (TRX) تقویت شده  است و در حال حاضر با ثبت افزایش 3.39 درصدی در 24 ساعت گذشته و رشد 5‌.16 درصدی در هفت روز گذشته، در محدوده قیمت 0.06435 دلار قرار گرفته است.

ترون 4 میلیارد تراکنش درون شبکه را به ثبت رساند
نمودار 7 روزه قیمت ترون

با توجه به شرایط موجود و بر اساس داده‌های بدست آمده از CoinMarketCap در تاریخ 10 اکتبر (18 مهر)، در حال حاضر حجم بازار ترون به بیش از 5 میلیارد و 940 میلیون دلار رسیده و در نتیجه، رمزارز ترون از این حیث در رتبه 15 بازار قرار گرفته است.

 

تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

 

مترجم: حسن نصیری

منبع: finbold.com

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 5.00

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×