» آرشیو اخبار » صرافی هیوبی چندین توکن را از پلتفرم خود حذف می‌کند
هیوبی

صرافی هیوبی چندین توکن را از پلتفرم خود حذف می‌کند

22 شهریور 1401 2

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، صرافی هیوبی (Huobi) به معامله‌گران و سرمایه‌گذاران پلتفرم خود اطلاع داده که قصد دارد خدمات معاملات و پشتیبانی از هفت توکن حریم خصوصی را متوقف کند. به گزارش این صرافی، این تصمیم پس از فشارهای متعدد از سوی کشورهایی که این پلتفرم در حال حاضر در آنها فعالیت می‌کند گرفته شد. این توکن‌های برتر در حوزه حریم خصوصی مشخص شده‌اند و مونرو (Monero) در صدر این لیست قرار گرفته است. دیگر توکن‌هایی که حذف خواهند شد عبارتند از وِرج (Verge)، فیرو (Firo)، هورایزن (Horizen) و دَش (Dash).

هیوبی

هیوبی این توکن‌ها را تا ۱۹ سپتامبر از پلتفرم خود حذف خواهد کرد

به گفته صرافی هیوبی، این دارایی‌های دیجیتال تا ۱۹ سپتامبر (۲۸ شهریور) از این پلتفرم خارج می‌شوند. با این حال، این صرافی اضافه کرد که واریز این توکن‌ها در حال حاضر متوقف شده است. این پلتفرم همچنین از کاربران خواسته تا هرگونه پوزیشنی را که برای این توکن‌ها باز کرده‌اند، لغو کنند. هیوبی همچنین اضافه کرد که در صورت باز ماندن هر پوزیشنی از این توکن‌ها تا ۱۹ سپتامبر، صرافی به‌طور خودکار آن را از طرف کاربر لغو می‌کند و وجه قرار داده شده را به حساب اسپات آنها برمی‌گرداند.

تبلیغات جام جهانی قطر

هیوبی اشاره کرد که در چند ماه گذشته سخت تلاش کرده تا چارچوب‌های نظارتی را در بیش از ۱۰۰ کشوری که در آنها فعالیت دارد برآورده کند. در این اطلاعیه اشاره شده که این تصمیم به خاطر پیروی از مقررات و قوانین این شرکت است.

هیوبی

کشورها معاملات توکن‌های حریم خصوصی را ممنوع می‌کنند

این صرافی قانونی را نقل کرد که در آن بیان شده صرافی‌ها موظف به لغو یا تعلیق فعالیت توکن‌هایی با جزئیات معاملاتی پنهان هستند. هیوبی اشاره کرد که توکن‌های حریم خصوصی فاقد امضای آفلاین هستند و کد منبع پشت آنها باز نیست. هنوز مشخص نیست که آیا تعداد کشورهایی که در رابطه با توکن‌های حریم خصوصی بر این صرافی فشار وارد کرده‌اند افزایش یافته یا خیر.

اگر اینطور باشد، کشورهای بیشتری اکنون به سمت از میان برداشتن این توکن‌ها حرکت می‌کنند که می‌تواند نشان‌دهنده پایان استفاده از آنها برای تراکنش‌ها باشد. کشورهایی مانند ژاپن و استرالیا در انتقاد به فعالیت این توکن‌ها بسیار سر و صدا کرده‌اند و تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که کشورهای بیشتری نیز در سال‌های آینده از این روش پیروی کنند. گذشته از این، هیوبی اکنون در حال بررسی برنامه‌های خود برای ورود به بازار ایالات متحده در ماه‌های آینده است.

 

مترجم: امیر ملک پور

منبع: cryptopolitan

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×