» ارز دیجیتال » رسیدگی صرافی FTX به شکایات برداشت کاربران
FTX

رسیدگی صرافی FTX به شکایات برداشت کاربران

16 آبان 1401 1

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، صرافی رمزارزی FTX در توییتر برای رسیدگی به شکایات کاربران در مورد سرعت کم برداشت‌ها دست به کار شده است. FTX به کاربران اطمینان داد که اگرچه توان عملیاتی نود برای برداشت بیت‌کوین (BTC) محدود است، اما همه چیز با موتور منطبق به خوبی اجرا می‌شود.

در این سری از توییت‌ها، صرافی همچنین به برداشت‌های استیبل کوین پرداخت و گفت که بازخرید یا ایجاد، تا زمانی که بانک‌ها باز شوند، ممکن است کُند باشد.
در همین حال، جامعه در توییتر واکنش‌های متفاوتی در مورد پاسخ FTX داشت. برخی از کاربران در توییتی از این تبادل حمایت و برخی دیگر تردید خود را ابراز کردند.

همچنین کاربران در ردیت (Reddit) نسبت به تحولاتی که وضعیت را به توقف برداشت‌ها و گمراه کردن کاربران آن قبل از فروپاشی پلتفرم تشبیه می‌کنند، ابراز نگرانی کردند.

تبلیغات جام جهانی قطر

این مشکلات در حالی رخ می‌دهند که صرافی با لیکوئید شدن توکن اصلی خود یعنی FTT، در نتیجه یک دشمنی ناگفته با صرافی رقیب و توسعه‌دهنده بلاکچین بایننس، مواجه است.

ژائو، مدیر عامل بایننس، گفت که این شرکت کل دارایی های FTT خود را لیکوئید می‌کند. در توییتی در 6 نوامبر (15 آبان)، ژائو گفت که این اقدام در نتیجه افشای اخیر آشکار شده است.

FTX

توئیت‌های بعدی CZ این حرکت را نوعی مدیریت ریسک با درس‌های گرفته شده از فروپاشی ترا (Terra) در اوایل سال جاری نامید. او همچنین در مورد اقدامات اخیر سم بنکمن-فراید (Sam Bankman-Fried)، بنیانگذار و مدیرعامل FTX، که گفته می‌شود علیه تامین مالی متمرکز لابی کرده است، اظهار نظر کرد.

بر اساس تجزیه و تحلیل آنچین، حدود 23 میلیون FTT یا 520 میلیون دلار در زمان نگارش این مطلب، از یک کیف پول ناشناخته به بایننس منتقل شده است.

بنکمن-فراید همچنین پاسخ خود به این وضعیت را توییت کرد و در آن تاکید کرد که زمان ایجاد فضا است. همچنین گفت که به کار بسیاری از افراد در صنعت از جمله ژائو احترام می‌گذارد.

با توجه به لیکوئید شدن‌ها و هیاهوهای جامعه، تحلیلگران بازار حدس می‌زنند که FTT ممکن است با افت شدید قیمت مواجه شود. در زمان نگارش این مقاله، قیمت در حدود 22.60 دلار است.

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مهدی گچلو

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: Cointelegraph

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×