» آرشیو اخبار » بلاکچین مون دارایی‌های DLTx ASA را تصاحب خواهد کرد
بلاکچین مون

بلاکچین مون دارایی‌های DLTx ASA را تصاحب خواهد کرد

23 مهر 1401 3

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، بلاکچین مون (Blockchain Moon)، شرکتی که در زمینه خرید و تحصیل دارایی‌های سایر شرکت‌ها فعالیت‌ می‌کند، قراردادی را با DLTx ASA به امضا رسانده است تا تمام دارایی‌های آن را به دست آورد.

بلاکچین مون

شرکت ماحصل این ادغام تجاری جدید، موسسه ثبت شده دی‌ال‌تی‌اکس (DLTx Inc) نامیده می‌شود

بلاکچین مون یک قرارداد تلفیق تجاری با DLTx ASA امضا کرده است. بلاکچین مون تمام دارایی‌ها و شرکت‌های تابعه DLTx ASA را خریداری خواهد کرد. پس از تکمیل این معامله، شرکت جدید و تمام شرکت‌های تابعه، موسسه ثبت شده دی‌ال‌تی‌اکس (DLTx Inc) نامیده می‌شوند، و مجموع ارزش واقعی و مالی کل مایَملک آنها نیز در اختیار این موسسه خواهد بود.

تبلیغات جام جهانی قطر

دفتر مرکزی این شرکت در ایالات متحده خواهد بود، و از پیشینه قوی DLTx برای پیگیری فرصت‌های بیشتر در بخش Web3 بهره می‌برد.

ضمناً، DLTx زیرساخت‌های Web3، مانند خدمات داده غیرمتمرکز، ماینینگ سبز بیت کوین و رایانش ابری را در سطح جهانی توسعه خواهد داد.

معامله با بلاکچین مون به DLTx اجازه می‌دهد تا در فناوری و سبد Web3 خود بیشتر سرمایه‌گذاری کند، و این شرکت را به هدف خود، یعنی تبدیل شدن به یک تأمین‌کننده پیشرو در حوزه Web3 و فناوری تراکنش‌های غیرمتمرکز برای عموم نزدیک‌تر می‌کند. مدیران DLTx به شرکت جدید خواهند پیوست و بر فعالیت آن نظارت خواهند کرد.

علاوه بر این، این شرکت ترکیبی قرار است در بازار بورس جهانی نزدک (Nasdaq)، با ارزش دارایی‌های اولیه حدوداً ۱۶۳/۳۵ میلیون دلاری به ثبت برسد.

بلاکچین مون

درباره DLTx ASA

DLTx یک شرکت کاملاً یکپارچه در حوزه فناوری است که با ارائه فناوری بلاکچین به صورت گسترده و در بخش‌های مهم جهانی، تراکنش‌های غیرمتمرکز و Web3 را ایجاد می‌کند.

دفتر مرکزی این نهاد در اُسلو قرار دارد و به صورت عمومی در بورس اوراق بهادار اسلو معامله می‌شود. DLTx یک کسب و کار در حوزه فناوری محسوب می‌شود، و توسط افرادی اداره می‌شود که از مفهوم اقتصاد مبتنی بر دارایی‌های رمزنگاری شده و رمزارزی حمایت می‌کنند.

تیم DLTx در خط مقدم ایجاد و استقرار برخی از سیاست‌ها و متدهای مهم در عرصه بلاکچین، از جمله اتریوم قرار دارد. آنها اولین طرح سرمایه‌گذاری بلاکچین را در سال ۲۰۱۴ ایجاد کردند. این طرح در نوع خود بی‌نظیر بود.

علاوه بر این، آنها از سال ۲۰۱۵ تاسیسات ماینینگ عظیمی را ایجاد کرده‌اند، و اکنون اولین شرکت سهامی عام را اداره می‌کنند که متمرکز بر تأمین انرژی Web3 است.

گفتنی است که سهامداران DLTx نیز بخشی از سهام عادی شرکت جدید را دریافت خواهند کرد. ارزش این سهام معادل کل حقوق صاحبان سهام شرکت DLTx است، که مطابق با قرارداد ترکیب تجاری جدید خریداری شده است. ارزش هر سهم ۱۰ دلار خواهد بود.

این معامله تا تابستان ۲۰۲۳ تکمیل خواهد شد

به گفته بلاکچین مون، این معامله تا تابستان سال ۲۰۲۳ کامل خواهد شد. با این حال، مشروط به ورود سهامداران بلاکچین مون و سهامداران DLTx خواهد بود. در این معامله بیش از ۱۰/۶ میلیون سهم عادی منتشر خواهد شد.

جیمز هفت (James Haft)، رئیس DLTx گفت که هدف اصلی آنها این است که خود را به عنوان یک زیرساخت پیشرو در Web3 و ارائه‌دهنده فناوری بلاکچین معرفی کنند. عرضه سهام این شرکت در نزدک به آنها اجازه ورود به بازارهای سرمایه بین‌المللی را می‌دهد، که پیشرفت‌شان را سرعت می‌بخشد.

همچنین، هفت گفت که قصد دارد DLTx را در موقعیتی قرار دهد، که بتواند از گسترش سیستم‌های مالی و ارتباطی غیرمتمرکز بهره‌برداری کند. انزو ویلانی (Enzo Villani)، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره بلاکچین مون، گفت:

«اقتصاد مبتنی بر Web3 و فناوری بلاکچین تنها در صورتی می‌تواند موفق باشد، که زیرساخت‌های لازم برای آن ایجاد شود. DLTx اکنون در حال توسعه این فناوری است، و ما از همکاری با مدیران DLTx برای عملی کردن این چشم‌انداز هیجان‌زده هستیم.»

 

مترجم:‌ امیر ملک پور

منبع: crypto

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×