» آرشیو اخبار » جریان خروج سرمایه از صرافی هیوبی از مرز 94 میلیون دلار گذشت
صرافی هیوبی

جریان خروج سرمایه از صرافی هیوبی از مرز 94 میلیون دلار گذشت

17 دی 1401 3

هفته گذشته صرافی ارزهای دیجیتال هیوبی (Huobi) بیش از 94.2 میلیون دلار خروجی خالص سرمایه را به ثبت رسانده است.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، هفته گذشته صرافی ارزهای دیجیتال هیوبی (Huobi) بیش از 94.2 میلیون دلار خروجی خالص سرمایه را به ثبت رسانده است. به گفته شرکت تحلیل داده‌های بلاکچین نانسن (Nansen)، تنها طی 24 ساعت گذشته، چیزی در حدود 60 میلیون دلار از این صرافی خارج شده است. نانسن با اعلام جزئیات این جریان در توییتر نوشت:

«در 24 ساعت گذشته، هیوبی شاهد افزایش قابل توجهی در جریان خروجی خالص خود بوده است. 60.9 میلیون دلار از مجموع 94.2 میلیون دلار خروجی خالص هفته گذشته تنها طی یک روز گذشته رخ داده است. اتریوم، آوالانچ، BNB، فانتوم و پالیگان اصلی‌ترین رمزارزهای خارج شده هستند.»

صرافی هیوبی

تبلیغات جام جهانی قطر

دلیل خروج سرمایه از صرافی هیوبی

در گزارش نانسن آمده است که بخش قابل توجهی از برداشت‌ها به صورت تتر (USDT)، یواس‌دی کوین (USDC) و اتر (ETH) از کیف پول‌هایی دارای موجودی بالا بوده است.

گفته می‌شود که این افزایش قابل توجه در جریان خروج سرمایه از این صرافی به دنبال آن ایجاد شده است که شایعاتی در توییتر مبنی بر اخراج گسترده کارکنان و قطع ارتباطات داخلی در بحبوحه مشکلات ورشکستگی آن در توییتر به راه افتاد.

سخنگوی صرافی هیوبی (Huobi) روز 6 ژانویه (16 دی) در مصاحبه خود با کوین تلگراف گفت که شایعات اخراج 40 درصد از کارکنان هیوبی صحت ندارد. وی اظهار داشت: “نسبت اخراج برنامه‌ریزی شده ما در حدود 20 درصد است، اما اکنون اجرا نمی‌شود.” گفته می‌شود این اخراج‌ها بخشی از روند سازمان‌دهی مجدد صرافی پس از خرید آن توسط جاستین سان است.

جاستین سان در پاسخ به شایعاتی که در مورد سلامت مالی این صرافی و اخراج کارکنان آن به راه افتاده بود، گفت که تجارت در این صرافی در وضعیت خوبی قرار دارد. وی ادعا کرد که دارایی‌های کاربران کاملاً محافظت شده هستند. گفتنی است که علیرغم تکذیب مکرر این شایعات توسط هیوبی، بسیاری از کاربران به دلیل اقدامات عجیب سان، در مورد آینده این صرافی تردید دارند.

یکی از کاربران توییتر با نام مایک آلفرد  (@mikealfred) می‌گوید:

«صاحب فعلی هیوبی جاستین سان است. شاید بتوان گفت جاستین سان غيرقابل پيش‌بينى‌ترین میلیاردر در حوزه ارزهای دیجیتال است. جاستین میلیاردها دلار استیبل کوین به سراسر بازار، از جمله داخل و خارج بایننس ارسال کرده است. اتفاق بزرگی در راه است؛ تمام دارایی خود را از صرافی‌های غیرقانونی خارج کنید.»

ناگفته نماند که در ماه اکتبر 2022 (مهر ماه)، لئون لی (Leon Li)، بنیانگذار و سهامدار اصلی هیوبی، کل سهام خود را در بورس به یک شرکت مرتبط با جاستین سان فروخت. پس از فروش، چند تن از مدیران اصلی این صرافی بلافاصله شرکت را ترک کردند. اعتقاد بر این است که این رویداد به تلاش‌های سان برای سازماندهی مجدد این شرکت مربوط می‌باشد.

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم: مرضیه مظاهری

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: cointelegraph

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×