» ارز دیجیتال » تحلیل » تحلیل رمزارز 1Inch
1Inch

تحلیل رمزارز 1Inch

19 آذر 1401 4

در روز یکم دسامبر، 1inch یک آزادسازی کوین عظیم داشته است. با توجه به آزاد سازی 222 میلیون کوین در ابتدای ماه دسامبر، در صورت منفی بودن شرایط حاکم بر بازار، می‌تواند سناریو ریسکی برای قیمت را بیشتر تقویت کند.

آدرسهای فعال

به گزارش واحد تحلیل گذارنیوز، در روزهای گذشته با نوسان قیمت در محدوده حمایتی، شاهد افزایش تعداد آدرس‌های فعال در نمودار زیر هستیم که نشان‌دهنده رشد فعالیت در شبکه است.

 1INCH Active Addresses

تعداد آدرس‌های 1Inch

تبلیغات جام جهانی قطر

تعداد تراکنش‌ها

تعداد تراکنش‌ها که ردپای معامله‌گران خرد را نشان می‌دهد نیز افزایش یافته است، که با بررسی تعداد و موجودی این دسته، به انباشت از سوی آن‌ها پی خواهیم برد.

 

تعداد تراکنش‌ها
تعداد تراکنش‌ها

میانگین جریان نهنگ‌ها به صرافی

علی‌رغم انباشت از سوی معامله‌گران خرد، شاهد ورودی کوین به صرافی از سوی هولدرها هستیم که در نمودار زیر این امر مشهود است.

Large Holders Netflow
Large Holders Netflow

تعداد آدرس‌های نهنگ‌ها و سرمایه‌گذاران خرد

تعداد و موجودی آدرس‌های بزرگ نیز در حال کاهش است. اگر موجودی 9 دسامبر را با موجودی 2 دسامبر مقایسه کنیم، انتقال این رمزارز از سرمایه‌گذاران بزرگ (Investors) به خرده معامله‌گران (Retail) مشخص می شود. همچنین اگر به تغییرات 10 روزه دقت کنیم متوجه انتقال از نهنگ‌ها به دو دسته دیگر هستیم.

موجودی
موجودی

 

نتیجه گیری

در روز یکم دسامبر، 1inch یک آزادسازی کوین عظیم داشته است. با توجه به آزاد سازی 222 میلیون کوین در ابتدای ماه دسامبر، در صورت منفی بودن شرایط حاکم بر بازار، می‌تواند سناریو ریسکی برای قیمت را بیشتر تقویت کند. این اتفاق می‌تواند باعث افزایش فشار فروش برای این پلتفرم شود.

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

تحلیلگر: سید امیر موسوی بهبهانی

ویراستار: تارا هدایتی

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 5.00

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×