» ارز دیجیتال » پیش‌بینی قیمت بیت کوین و اتریوم؛ بیت کوین به کدام سمت خواهد رفت؟
بیت کوین

پیش‌بینی قیمت بیت کوین و اتریوم؛ بیت کوین به کدام سمت خواهد رفت؟

3 دی 1401 8

در طول معاملات آسیایی در 24 دسامبر،  قیمت بیت‌ کوین خنثی باقی خواهد ماند، زیرا بیت‌کوین همچنان در منطقه‌ای محدود بین 16750 تا 17000 دلار تثبیت شده است.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، در طول معاملات آسیایی در 24 دسامبر،  قیمت بیت‌ کوین خنثی و بدون تغییرات قابل توجهی باقی خواهد ماند، زیرا بیت‌کوین همچنان در منطقه‌ای محدود بین 16750 تا 17000 دلار تثبیت شده است. در حالی که تنها یک روز تا کریسمس باقی مانده است، به نظر می رسد بازار مالی جهانی با کاهش نوسانات و حجم معاملات مواجه شده است؛ موضوعی که باعث کنترل قیمت ها می شود. به همین ترتیب، اتریوم نیز عمدتاً بدون تغییر در 1218 دلار باقی مانده است.

در 24 ساعت گذشته، ارزش بازار جهانی کریپتو با 4.75 درصد افزایش داشت، در حالی که حجم معاملات با 14.11 درصد افزایش به 102.84 میلیارد دلار رسید. در حالی که دیفای با 17.44 میلیارد دلار، 16.96 درصد از حجم معاملات را به خود اختصاص داد، استیبل کوین ها با 79.65 میلیارد دلار 77.45 درصد از حجم معاملات را به خود اختصاص دادند.

در ادامه نگاهی گذرا به چشم انداز تحلیل‌های بنیادی (فاندامنتال) بیت کوین و اتریوم امروز خواهیم داشت:

تبلیغات جام جهانی قطر

ایلان ماسک: افزایش نرخ بهره بانک مرکزی ممکن است بدترین رخداد باشد

«ایلان ماسک» مدیرعامل شرکت‌های تسلا، اسپیس ایکس و توییتر، پنجشنبه هشداری هولناک درباره پیامدهای احتمالی برنامه فدرال رزرو برای افزایش نرخ بهره منتشر کرد.

«راک دیکتر» (Roch-Decter) مدیر سابق شرکت سرمایه‌گذاری ژنویو در توییتی اعلام کرد که «فدرال رزرو تاکنون هیچوقت مثل امسال نرخ‌ ها را افزایش نداده است؛ موضوعی که هشدار وی را به دنبال داشت. در این توییت آمده است: «این افزایش نرخ های فدرال رزرو ممکن است به عنوان زیان آورترین موضوع در تاریخ ثبت شود.

راک دیکتر در توئیتی با نموداری نشان داد که فدرال رزرو نرخ بهره را در سال جاری سریع تر و با نرخی قابل توجه تر از هر زمان دیگری در قرن گذشته افزایش داده است.

 

روند قیمت بیت کوین

قیمت فعلی «بیت کوین» (BTC) 16,830.61 دلار و حجم معاملات در 24 ساعت گذشته 14 میلیارد دلار است. این رمزارز با ارزش بازار زنده 324 میلیارد دلار در رتبه اول بازار قرار دارد. تسلط بیت کوین در بازار با 0.29 درصد افزایش به 40.50 درصد رسید.

قیمت بیت کوین

چشم انداز تحلیل تکنیکال بیت کوین عمدتاً بدون تغییر است. اگر جفت BTC/USD از 17000 دلار عبور کند، احتمالاً مسیر خود را به سمت مقاومت 17500 دلاری ادامه خواهد داد. اگر قیمت بیت کوین به کمتر از 16500 دلار برسد، سطح حمایت بعدی، 16320 دلار است.

تکنیکال بیت کوین

با وجود این واقعیت که شاخص قدرت نسبی (RSI) و مکدی هر دو در منطقه خرید مثبت هستند، میانگین متحرک 50 روزه همچنان بر بیت کوین تاثیر می گذارد. به قیمت 17000 دلار امروز توجه داشته باشید که انتظار می رود این قیمت نشان دهنده یک رویداد مهم برای بیت کوین باشد.

روند قیمت اتریوم

قیمت فعلی اتریوم 1,217.83 دلار و حجم معاملات 24 ساعته آن 4.5 میلیارد دلار است. در 24 ساعت گذشته، اتریوم نزدیک به 0.35 درصد افزایش یافته است و این رمزارز در حال حاضر با ارزش بازار زنده 149 میلیارد دلار در رتبه دوم قرار دارد.

قیمت اتریوم

اتریوم در نمودار 4 ساعته زیر 1220 دلار بوده است و بسته شدن دوج و کندل در حالت نزولی نشان دهنده یک بازگشت نزولی بالقوه است. حمایت های کوتاه مدت اتریوم بین 1180 تا 1150 دلار قرار دارد.

تکنیکال اتریوم

اگر سطح حمایت 1180 دلار نیز شکسته شود، روند نزولی ممکن است تا 1150 دلار ادامه یابد. اگر قیمت اتریوم به بالای 1220 دلار افزایش یابد، روند مثبت می تواند تا زمانی که قیمت اتریوم به بالای 1270 دلار برسد، ادامه یابد.

بهترین کوین های جدید کدامند؟

فایت اوت (FGHT)

فایت اوت (FightOut) که با علامت اختصاری (FGHT) شناخته می شود، یک برنامه تناسب اندام و زنجیره باشگاه بدنسازی است که سبک زندگی تناسب اندام را شبیه سازی می کند. این برنامه بر روی اتریوم اجرا می شود و در سه ماهه دوم سال 2023 راه اندازی خواهد شد.  FightOut یک برنامه تناسب اندام Web3 است که بر اساس مفهوم حرکت برای کسب درآمد بسیار صحبت شده است.

 

دش 2 ترید (D2T)

دش 2 ترید یکی دیگر از پلتفرم ‌های مبتنی بر اتریوم است که در اوایل سال آینده آمار و داده ‌های معاملات اجتماعی را در زمان واقعی ارائه می ‌دهد. Dash 2 Trade یک پلتفرم تجارت اجتماعی و تحلیل رمزنگاری است که توسط معامله‌گران برای معامله‌گران طراحی شده است. Dash 2 Trade که توسط توکن و انجمن D2T پشتیبانی می‌شود، بینش‌های عمیقی از بازار به معامله‌گران ارزهای دیجیتال ارائه می‌کند و آنها را قادر می‌سازد تا استراتژی‌های مرتبط با بازار ایجاد کنند. این پلتفرم به تمام سطوح معامله‌گران اجازه می‌دهد تا به سیگنال‌ها، معیارها و ابزارهای تجارت اجتماعی دسترسی داشته باشند، بنابراین بازار را برای بازیکنان تازه کار و پاره وقت نیز باز می‌کند.

سیگنال ‌های معاملاتی، تحلیل‌ های زنجیره ‌ای، ابزارهای استراتژی ‌سازی و فیدهای خبری از جمله ویژگی‌ های اولیه این پلتفرم خواهند بود که هم به معامله‌گران تازه کار و هم به معامله‌گران حرفه‌ای کمک می‌کنند تا از نوسانات بازار آگاه شوند.

فروش توکن D2T بیش از 10.5 میلیون دلار جمع آوری کرده است و قرار است تنها در 13 روز به کار خود پایان دهد و فرصتی را برای سرمایه گذاران اولیه فراهم کند که به سرعت در حال پایان یافتن است. این آلتکوین در تاریخ 11 ژانویه در صرافی اولیه خود فهرست می شود و صرافی های «ال بانک» (LBANK)، «چنجلی پرو» (Changelly Pro) و «بیت مارت» (Bitmart)به عنوان اولین صرافی های معاملاتی برای پشتیبانی از آن تایید شده اند.

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم: سیده مریم سیدان

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: cryptonews

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×