» آرشیو اخبار » امکان اعلام ورشکستگی توسط سلسیوس

امکان اعلام ورشکستگی توسط سلسیوس

4 تیر 1401 8

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز و به نقل از وال استریت ژورنال، سلسیوس نتورک (Celsius Network LLC) چند مشاور از شرکت مشاوره آلوارز و مارسال استخدام کرده است تا راهی برای تشکیل پرونده ورشکستگی احتمالی توصیه کنند.

همچنین، وال استریت ژورنال، به نقل از افراد مطلع، اشاره کرد که نه نمایندگان سلسیوس و نه آلوارز و مارسال به درخواست‌ها برای اظهار نظر پاسخ نداده‌اند.

هفته گذشته، سلسیوس همچنین شرکت حقوقی Akin Gump Strauss Hauer & Feld LLP را برای مشاوره در مورد راه حل‌های احتمالی برای مشکلات مالی حال حاضر خود استخدام کرد.

تبلیغات جام جهانی قطر

در پست وبلاگ ۲۰ ژوئن (30 خرداد)، تیم سلسیوس جامعه رمزارزها را در مورد وضعیت شرکت مطلع کرد و اشاره کرد که هدف اصلی آن‌ها تثبیت نقدینگی و عملیات پلتفرم است.

تیم سلسیوس همچنین به جامعه رمزارزها اطلاع داد که تثبیت پلتفرم به زمان نیاز دارد و آن‌ها تمام اسپیس‌های توییتر و جلسات AMA (از من بپرس) را متوقف کردند تا بر روی این چالش‌های بی‌سابقه تمرکز کنند و به دنبال انجام مسئولیت‌های خود در قبال جامعه خود باشند.

لازم به ذکر است که برداشت‌ها، مبادله‌ها و نقل و انتقالات در سلسیوس در 13 ژوئن (23 خرداد) متوقف شد و تیم آن شرایط فعلی بازار را دلیل اصلی انجام این کار عنوان کرد.

آن‌ها گفتند: «فعالیت به نفع جامعه ما اولویت اصلی ماست. در جهت خدمت برای این تعهد و برای پایبندی به چارچوب مدیریت ریسک خود، یکی از بندهای شرایط استفاده را خود به کار گرفتیم که امکان انجام این فرآیند را فراهم می‌کند. سلسیوس دارایی‌های ارزشمندی دارد و ما با پشتکار تلاش می‌کنیم تا به تعهدات خود عمل کنیم.»

 

منبع: اتریوم وردلز نیوز

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×