» آرشیو اخبار » توکن جدید سلسیوس برای بازپرداخت دیون در راه است
سلسیوس

توکن جدید سلسیوس برای بازپرداخت دیون در راه است

5 بهمن 1401 5

شرکت ورشکسته وام‌دهی ارزهای رمزپایه سلسیوس (Celsius) احتمالاً برای بازپرداخت وجوه طلبکاران خود، یک توکن بومی راه‌اندازی می‌کند.

بر اساس گزارش روز 24 ژانویه (4 بهمن) بلومبرگ که یک جلسه دادگاه ویدیویی را به عنوان منبع اطلاعات خود ذکر کرده است، شرکت ورشکسته وام‌دهی ارزهای دیجیتال سلسیوس (Celsius) احتمالاً برای بازپرداخت وجوه طلبکاران خود، یک توکن بومی راه‌اندازی می‌کند.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، در این گزارش آمده است که راس ام. کواستنیت (Ross M. Kwasteniet) وکیل سلسیوس به دادگاه گفته است که شرکت در مورد چگونگی راه‌اندازی مجدد این پلتفرم و بازپرداخت مناسب آنها با طلبکاران خود در حال مذاکره است.

این شرکت جدید “یک شرکت سهامی عام خواهد بود که مجوزهای کافی را خواهد داشت» و به جای اینکه صرفاً به دنبال گزینه‌ای برای انحلال شرکت باشد، پول بیشتری را به طلبکاران بازمی‌گرداند. در صورت تأیید اعتباردهندگان و دادگاه، این شرکت دوباره سازماندهی‌شده ” به عنوان بخشی از طرح پرداخت خود، یک توکن جدید برای عرضه به طلبکاران خود لانچ می‌کند.”

تبلیغات جام جهانی قطر

بر اساس این گزارش جزئیات این طرح در اواخر هفته جاری به دادگاه ارائه خواهد شد. یکی از کاربران توییتر با نام کاربری CelsiusFacts که اغلب تازه‌ترین اخبار مربوط به این پرونده را توییت می‌کند، ادعا کرده است که به جزئیات طرح سازماندهی مجدد شرکت دست یافته است.

طبق بیانیه‌ای که روز ۲۴ ژانویه منتشر شد، شبکه سلسیوس قصد دارد سهام خود را به صورت عمومی عرضه کند و برای اطمینان از انطباق امور با مقررات مالی ایالات متحده، از «سرویس‌های شخص ثالث» استفاده نماید. احتمال می‌رود که کاربران بتوانند حداکثر تا 7500 دلار یا 95٪ از کل مطالبات کمتر از این مقدار را پس بگیرند. توکن جدید برای پوشش 5 درصد باقی مانده یا مبالغ بالای 7500 دلار صادر خواهد شد.

توییت سلسیوس

برنامه زمانی دادگاه برای این پرونده نشان می‌دهد که تاریخ برگزاری “جلسه استماع عمومی” برای روز 24 ژانویه برنامه‌ریزی شده بود و دستور جلسه قبل از برگزاری توسط دادگاه منتشر شد. ممکن است همین جلسه منبع گزارش‌هایی باشد که بلومبرگ و سلسیوس فکتس با استناد به آن گزارش‌های خود را منتشر کرده‌اند؛ اگرچه کوین تلگراف تاکنون نتوانسته است این موضوع را تأیید کند.

لازم به یادآوری است که سلسیوس کلیه برداشت‌ها را در ماه ژوئن (خرداد) مسدود کرد و دلیل آن را کمبود نقدینگی ناشی از “شرایط وخیم بازار” عنوان کرد، سپس در ماه جولای اعلام ورشکستگی نمود. روز 5 ژانویه (15 دی)، دادستان کل نیویورک علیه الکس ماشینسکی، بنیانگذار سلسیوس، به اتهام ارائه “اظهارات نادرست و گمراه کننده” به سرمایه‌گذاران شکایت کرد.

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم: مرضیه مظاهری

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: cointelegraph

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×