» آرشیو اخبار » استیبل کوین تتر بر بستر پولکادوت عرضه شد
تتر

استیبل کوین تتر بر بستر پولکادوت عرضه شد

4 مهر 1401 4

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، تتر که در حال حاضر با ارزش بازاری بالغ بر 70 میلیارد دلار در جایگاه سوم بازار رمزارزها قرار دارد، به تازگی از عرضه این دارایی بر بستر شبکه پولکادوت خبر داده است. به این ترتیب، این استیبل کوین در حال حاضر در حدود دوازده شبکه بلاکچین، در دسترس کاربران قرار دارد.

تتر

تتر بر بستر پولکادوت

تتر با انتشار اطلاعیه‌‌ای رسمی، ضمن تایید عرضه این استیبل کوین بر بستر پولکادوت، این شبکه را یک «اکوسیستم وب3 فول استک طراحی شده برای آینده‌ای چند زنجیره‌ای» خواند و افزود:

تبلیغات جام جهانی قطر

“این شبکه از یک محیط کاربردی چند زنجیره‌ای (مالتی چین) برخوردار است که فعالیت‌هایی مانند ثبت زنجیره‌های متقابل و محاسبات کراس‌چین در آن امکان‌پذیر است؛ گسترش حوزه خدمات تتر در بستر پولکادوت به این استیبل کوین اجازه می‌دهد تا حضور خود در اکوسیستم‌های غیرمتمرکز را افزایش دهد.”

پائولو آردوینو (Paolo Ardoino) مدیر عامل این شرکت اظهار داشت:

” خوشحالیم که استیبل کوین تتر (USDT) را در شبکه پولکادوت راه‌اندازی کرده و امکان دسترسی افراد این جامعه به پایدارترین و قابل اعتمادترین استیبل کوین بازار را فراهم می‌سازیم. پولکادوت امسال در مسیر رشد و تکامل قرار گرفته و ما معتقدیم که اضافه شدن تتر به این شبکه برای کمک به ادامه رشد آن ضروری می‌باشد.”

با اضافه شدن پولکادوت، اکنون تتر (USDT) در بیش از ده شبکه بلاکچین، از جمله کوساما، اتریوم، سولانا، آلگوراند، ترون، نییِر و اومنی در دسترس کاربران قرار دارد.

تتر که در گذشته به دلیل عدم شفافیت با واکنش‌های منفی مواجه شده بود، حسابرس خود را در ماه آگوست (مرداد) عوض نموده و پس از مصاحبه با وال استریت ژورنال متعهد شد که به صورت مکرر و منظم تازه‌ترین اخبار درباره ذخایر USDT را ارائه کند.

ناگفته نماند که علی‌رغم اینکه این استیبل کوین هنوز از نظر قابلیت استفاده و ارزش بازار در صدر بازار استیبل کوین‌ها ایستاده است، سهم آن اخیراً در حال کاهش بوده است که به عقیده برخی، نشانه مثبتی برای صنعت رمزارزها می‌باشد.

مترجم: مرضیه مظاهری
منبع: cryptopotato

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×