» ارز دیجیتال » ارسال 1 میلیارد دلار استیبل کوین به FTX توسط Crypto.com
Crypto.com

ارسال 1 میلیارد دلار استیبل کوین به FTX توسط Crypto.com

23 آبان 1401 2

صرافی کریپتو دات کام (Crypto.com)، توضیح داد که این شرکت استیبل کوین‌های هنگفتی را به صرافی FTX ارسال کرد تا نقدینگی را در سفارشات مشتریان FTX، برآورده کند.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، در روز دوشنبه کریس مارسالک (Kris Marszalek)، مدیر عامل صرافی کریپتو دات کام (Crypto.com)، در جریان یک جلسه زنده از رویداد (AMA) با کاربران، توضیح داد که این شرکت استیبل کوین‌های هنگفتی را به صرافی ارزهای دیجیتال FTX ارسال کرد تا نقدینگی را در سفارشات مشتریان FTX، برآورده کند. به گفته مارسالک:

“در طول یک سال، 1 میلیارد دلار به FTX منتقل شد و ما همه اینها را بازیابی کردیم. زمانی که FTX تعطیل شد، تنها کمتر از 10 میلیون دلار ارائه کردیم و FTX به یک مکان معاملاتی تبدیل شد که در آن نقدینگی مناسب وجود داشت.”

در طول جلسه، مارسالک به کاربران اطمینان داد که صرافی برداشت‌ها را متوقف نمی‌کند. اگرچه، حجم بالاتر درخواست‌ها منجر به انباشت بخش‌های خدمات مشتری شده است. سپس رئیس Crypto.com اظهار داشت که تنها سه کوین که دو تای آنها توکن FTX و دیگری یک توکن اوراق بهادار است، در حال حاضر عملکرد برداشت آنها در صرافی به حالت تعلیق درآمده است.

تبلیغات جام جهانی قطر

مارسالک همچنین ادعاها مبنی بر استفاده صرافی از رمزارز خود، CRO، به عنوان وثیقه برای وام را رد کرد و گفت:”ما هرگز از آن استفاده نکرده‌ایم و نیازی به استفاده از آن نداشته‌ایم.”

Crypto.com

در نهایت، مارسالک در پاسخ به سؤال کاربرانی که چرا تقریباً 20 درصد از ذخایر صرافی قالب شیبا اینو (Shiba Inu) است، توضیح داد که آنها صرفاً سپرده و یا واریزی مشتری‌ها هستند:

“چیزی که اتفاق افتاده این است که طی بازار صعودی و رشد میم کوین ها خیلی از مردم به سراغ خرید و هولد کردن آن ها مثل دوج کوین و شیبا اینو رفتند و سپس آن‌ها را نفروختند و ما هیچ کنترلی روی آنچه آن‌ها خریدند، نداریم، و تنها آن دارایی‌ها را ایمن نگه می‌داریم.”

مانند بسیاری از صرافی‌های دیگر، صرافی Crypto.com پس از فروپاشی FTX شاهد انبوهی از برداشت‌ها بوده است. این شرکت همچنین هدف تئوری‌های توطئه گسترده در توییتر قرار گرفت، زیرا مشخص شد که این صرافی به طور تصادفی 320,000 اتر (ETH) را به Gate.io ارسال کرده است.

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مهدی گچلو

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: Cointelegraph

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×