» ارز دیجیتال » ادعاهای سرمایه‌گذاران صرافی FTX برای بررسی نقض قوانین اوراق بهادار
FTX

ادعاهای سرمایه‌گذاران صرافی FTX برای بررسی نقض قوانین اوراق بهادار

20 آذر 1401 4

برای کمک به سرمایه‌گذاران فریب خورده FTT، توکن بومی صرافی FTX، شرکت حقوقی شال (Schall) وظیفه بررسی ادعاهای سرمایه‌گذاران علیه FTX به دلیل نقض قوانین اوراق بهادار را بر عهده گرفته است.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، برای کمک به سرمایه‌گذاران فریب خورده FTT، توکن بومی صرافی FTX، شرکت حقوقی سهامداران یعنی شرکت حقوقی شال (Schall)، وظیفه بررسی ادعاهای سرمایه‌گذاران علیه FTX به دلیل نقض قوانین اوراق بهادار را بر عهده گرفته است.

تخمین زده می‌شود که بیش از یک میلیون نفر پس‌انداز خود را به دلیل کلاهبرداری مالی انجام شده توسط مدیر عامل FTX، سم بنکمن-فرید (Sam Bankman-Fried) از دست داده‌اند. جهت کمک به سرمایه‌گذاران برای جبران زیان قانونی، این شرکت حقوقی قصد دارد FTX را به دلیل صدور اظهارات گمراه کننده یا عدم افشای اطلاعات مهم مورد بررسی قرار دهد.

در یک بیانیه رسمی، موسسه حقوقی شال نشان داد که چگونه نشریات مختلف رسانه‌ای شکاف‌های عملیات آلامدا (Alameda) را کشف کردند که در نهایت منجر به از کار افتادن توکن‌های FTT شد.

تبلیغات جام جهانی قطر

این شرکت حقوقی به همه سرمایه‌گذاران FTT توصیه کرد که با به اشتراک گذاشتن اطلاعات مرتبط با خرید و فروش توکن‌های FTT در این چالش شرکت کنند. سرمایه‌گذاران باید بدانند که تا زمانی که این طبقه دارایی مورد تایید قرار نگیرد، که در آن دادگاه تشخیص دهد که یک دعوی دسته جمعی بهترین گزینه برای مدیریت ادعاهای متعدد است، آنها توسط یک وکیل نمایندگی نمی‌شوند.

FTX

علاوه بر این، کارآفرینان ارزهای دیجیتال، از جمله مدیران تتر و مدیر عامل بایننس یعنی چانگپنگ ژائو(Changpeng Zhao)، معتقدند که سام بنکمن-فرید فعالانه در تلاش بود تا بازار ارزهای دیجیتال را برای نجات FTX بی‌ثبات کند.

FTX اخیراً تیمی از بازرسان قانونی مالی را برای ردیابی پول از دست رفته سرمایه‌گذاران استخدام کرده است. هدف اصلی این شرکت انجام “ردیابی دارایی‌ها” برای شناسایی و بازیابی دارایی‌های دیجیتال گمشده است.

در 22 نوامبر (1 آذر)، وکیلی به نام جیمز بروملی (James Bromley) ، شریک شرکت حقوقی سالیوان و کرامول(Sullivan & Cromwell) به نمایندگی از بدهکاران FTX اظهار داشت که “مقدار قابل توجهی از دارایی‌ها از FTX یا به سرقت رفته یا گم شده‌اند”. علاوه بر این، او فاش کرد که شرکت‌های تجزیه و تحلیل بلاکچین مانند Chainalysis برای کمک به عنوان بخشی از روند رسیدگی به این پرونده دعوت شده‌اند.

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مهدی گچلو

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: Cointelegraph

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×