» آرشیو اخبار » چرا کاردانو (ADA) می‌تواند تا 1 دلار صعود کند؟
چرا کاردانو (ADA) می‌تواند تا 1 دلار صعود کند

چرا کاردانو (ADA) می‌تواند تا 1 دلار صعود کند؟

6 مرداد 1401 7

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، کاردانو (ADA) یکی از معدود ارزهای دیجیتالی است که توانسته قدرت خود را طی روند نزولی بازار حفظ کند. این دارایی دیجیتال طرفداران سالمی را جذب خود کرده و در شرایطی که دیگر ارزهای بازار در حال دست و پا زدن هستند، به رشد خود ادامه می‌دهد.

با این حال، قیمت کاردانو به میزان قابل توجهی از اوج قیمت تاریخی خود که در سال گذشته به ثبت رساند، کاهش یافته است. قیمت ADA اکنون به زیر 0.5 دلار کاهش یافته است، اما آیا امیدی هست که دوباره به 1 دلار برگردد؟

 

تبلیغات جام جهانی قطر

صعود ADA به 1 دلار

قیمت کاردانو (ADA) در بازار بهتر از آنچه انتظار می‌رفت عمل کرده است، اما این دقیقه آن چیزی که سرمایه‌گذاران می‌خواهند، نیست. افت بهای این دارایی دیجیتال باعث شده که سرمایه‌گذاران آن ضررهای سنگینی را در بین فعالان بازار متحمل شوند. علت این امر آن است که توکن ADA پس از رسیدن به اوج قیمت خود یعنی 3.10 دلار، به شدت ریزش کرد.

با این حال، گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد قیمت این دارایی دیجیتال مطرح است. برای مثال جامعه کاربران این رمزارز همچنان قویاً اعتقاد دارند که قیمت ADA در عرض مدت زمان کوتاهی برگشت خواهد کرد. این از داده‌های ارائه شده توسط پلتفرم کوین‌مارکت کپ (Coin marketCap) مشهود است، که طبق آن اکثریت کاربران معتقدند که این ارز دیجیتال در کوتاه مدت بیش از 100 درصد رشد خواهد کرد.

چرا کاردانو (ADA) می‌تواند تا 1 دلار صعود کند

نمودار قیمت کاردانو. منبع: TradingView.com

 

معامله ارز دیجیتال ADA روی قیمت 0.46 دلار | منبع: adausd در tradingview.com

این داده‌ها در بخش «تخمین قیمت» (Price Estimate) وب‌سایت کوین‌مارکت کپ نشان داده شده است. طبق این داده‌ها، سرمایه‌گذاران کاردانو انتظار دارند قیمت ADA تا قبل از پایان ماه اوت، به بیش از 0.7 دلار افزایش پیدا کند. در بازه بلندمدت‌تر، پیش‌بینی می‌شود که ADA تا قبل از پایان سال میلادی به قیمت 1 دلار برسد.

 

تحولات کاردانو

روند توسعه شبکه کاردانو، یکی از جذاب‌ترین جنبه‌های این بلاکچین است. سرمایه‌گذاران با استناد به تحولات آتی این شبکه، معتقدند که شبکه کاردانو بقا پیدا خواهد کرد و قادر خواهد بود همگام با بازار ارز دیجیتال حرکت کند.

هارد فورک واسیل (Vasil) یکی از اتفاقاتی است که سرمایه‌گذاران با دقت آن را زیر نظر دارند و قرار است در پایان ماه ژوئیه اجرا شود. با هارد فورک واسیل قابلیت‌های جدید زیادی به شبکه اضافه خواهد شد، ضمن آنکه فرآیند توسعه توسط برنامه‌نویس‌ها و توسعه‌دهندگان روی کاردانو آسان‌تر خواهد شد.

این به‌روزرسانی مورد انتظار احتمالاً در قیمت این دارایی دیجیتال نمود پیدا خواهد کرد. با این حال، قدرت آن به حدی نیست که باعث شود قیمت آن سریعاً تا 1 دلار صعود کند. این دارایی دیجیتال همچنین فشار فروش قابل توجهی را تجربه می‌کند و احتمالاً با مقاومت‌های زیادی بر سر راه خود روبه‌رو خواهد شد.

کاردانو (ADA) در زمان نگارش این مقاله، در یک روند نزولی قرار دارد و با قیمت متوسط ​​ ​​0.46 دلار معامله می‌شود. با این وجود، این ارز دیجیتال هشتمین رمزارز بزرگ جهان ارز نظر ارزش بازار (15.7 میلیارد دلار) به شمار می‌رود.

مترجم: شهریار قلی پور

منبع: Newsbtc

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×