» آرشیو اخبار » کاردانو در بیمارستان جدید هاسکینسون پذیرفته می‌شود
کاردانو

کاردانو در بیمارستان جدید هاسکینسون پذیرفته می‌شود

19 دی 1401 7

چارلز هاسکینسون ضمن تایید خبر راه‌اندازی بیمارستان جدید خود اعلام کرد که به مراجعین اجازه می‌دهد با استفاده از کاردانو(ADA) هزینه خدمات پزشکی خود را پرداخت کنند.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، چارلز هاسکینسون (Charles Hoskinson)، بنیانگذار کاردانو، ضمن تایید خبر راه‌اندازی بیمارستان جدید خود به نام «کلینیک سلامت و تندرستی هاسکینسون»، اعلام کرد که به مراجعین آن اجازه می‌دهد با استفاده از رمزارز بومی شبکه کاردانو یعنی آدا (ADA)، هزینه خدمات پزشکی خود را پرداخت کنند.

هاسکینسون و کاردانو

هاسکینسون چند روز پیش با اعلام این خبر، گفت که بیمارستان مذکور تا فوریه 2023 (بهمن ماه) به بهره‌برداری خواهد رسید. البته بنیانگذار کاردانو مشخص نکرده است که آیا مرکز پزشکی جدید او سایر دارایی‌های رمزپایه اصلی مانند بیت کوین (BTC) و اتر (ETH) را خواهد پذیرفت یا خیر.

تبلیغات جام جهانی قطر

راه‌اندازی بیمارستان جدید چارلز هاسکینسون

هاسکینسون در پاسخ به یکی از دنبال‌کنندگان خود در توییتر که پرسیده بود آیا می‌توانند صورت‌حساب‌های خود را در این کلینیک تازه تاسیس با استفاده از کاردانو (ADA) پرداخت کنند یا خیر گفت:

«بله! این بیمارستان ماه آینده افتتاح خواهد شد.»

طبق اطلاعاتی که در وب‌سایت رسمی این بیمارستان آمده است، کلینیک سلامت و تندرستی هاسکینسون در وایومینگ، ایالات متحده مستقر بوده و طیف گسترده‌ای از خدمات پزشکی و درمانی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. از جمله این خدمات می‌توان به مراقبت‌های اولیه، مراقبت‌های بهداشت روان، سلامت زنان، غربالگری‌های پیشگیرانه، غربالگری سرطان، رژیم غذایی، مشاوره تغذیه و مراقبت‌های قلبی عروقی اشاره کرد.

این مرکز پزشکی بر افزایش طول عمر بیماران مسن، مکمل‌های غذایی بیولوژیکی، رژیم‌های غذایی، ورزش و خدمات درمانی نیز تمرکز دارد. این کلینیک که اکنون بخش‌هایی از آن مشغول به کار هستند، ماه آینده به طور کامل به بهره‌برداری خواهد رسید. براساس اعلام صفحه لینکدین این شرکت، این بیمارستان در حال حاضر حدود ده نفر پرسنل دارد و به دنبال افزایش تعداد کارکنان خود است.

افزایش پذیرش کاردانو (ADA)

هاسکینسون اخیراً به اقدامات خود در راستای تقویت پذیرش رمزارز کاردانو (ADA) ادامه داده است. در ماه ژوئن (خرداد)، این توسعه دهنده بلاکچین، از راه‌اندازی رستوران Nessie و یک سالن فروش ویسکی در وایومینگ خبر داد که در آن رمزارز کاردانو (ADA) به عنوان یک گزینه پرداخت پذیرفته شده است.

با این حال، تصمیم تبدیل کاردانو (ADA) به یک روش پرداخت برای برخی از مشتریان رضایت بخش نبوده است. برخی از افراد بر این باور هستند که هاسکینسون می‌توانست گزینه‌های پرداخت جایگزین مبتنی بر کاردانو، مانند اولین استیبل کوین غیرمتمرکز کاردانو (DJED) را به جای آن انتخاب کند.

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم: مرضیه مظاهری

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: cryptopotato

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×