» آرشیو اخبار » OpenSea از ارتقا جدید اتریوم پشتیبانی نمی‌کند
OpenSea از ارتقا جدید اتریوم پشتیبانی نمی‌کند

OpenSea از ارتقا جدید اتریوم پشتیبانی نمی‌کند

11 شهریور 1401 5

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، پلتفرم اوپن سی (OpenSea) به طور عمومی موضع خود نسبت به ارتقا مرج اتریوم که در اواخر این ماه اتفاق می‌افتد را اعلام کرد.

به این ترتیب، این پلتفرم از هیچ فورک اتریوم مانند فورک احتمالی اثبات کار پشتیبانی نمی‌کند.

OpenSea و عدم حمایت از مرج اتریوم

OpenSea روز چهارشنبه در توییتی عدم حمایت خود از مرج را تایید کرد. در این بیانیه آمده است:

تبلیغات جام جهانی قطر

“ما متعهد هستیم که صرفاً از NFT هایی که در شبکه ارتقا یافته اتریوم با اجماع اثبات سهام (PoS) قرار دارند پشتیبانی کنیم.”

همچنین اشاره کرد که تمام NFTهایی که در فورک احتمالی ETHPoW در گردش هستند، پس از وقوع ارتقا مورد نظر، در پلتفرم OpenSea پشتیبانی نمی‌شوند.

علاوه بر این، این شرکت انتظار دارد که تغییر مکانیسم اجماع اتریوم به اثبات سهام (POS) به آرامی انجام شود. این پلتفرم عنوان کرد:

“ما متعهد به نظارت، مدیریت و برقراری ارتباط در زمان اتفاق افتادن این بروزرسانی هستیم.”

این بروزرسانی که مرج خوانده می‌شود، مصرف انرژی اتریوم را تا بیش از 99 درصد کاهش می‌دهد و در عین حال آن را برای شاردینگ آماده می‌کند.

شاردینگ یک راه‌ حل مقیاس ‌پذیری است که در نقشه راه این شبکه قرار دارد. همچنین به هولدرهای اتریوم این امکان را می‌دهد تا کوین‌های خود را به صورت استیکینگ به اشتراک بگذارند و شرایط شبکه را برای کسب سود از این مسیر هموار کنند.

با این حال گروهی از ماینرهای چینی اتریوم، فورکی از اتریوم را در سپتامبر گذشته تنظیم کرده‌اند که اثبات کار را حفظ می‌کند. با این که این شبکه هنوز تاییدیه‌های لازم را نگرفته است، بیت مِکس (BitMEX) از قبل شروع به ارائه معاملات اهرمی برای این بلاکچین جدید کرده است.

سازمان‌هایی مانند OpenSea فقط می‌توانند از دارایی‌هایی پشتیبانی کنند که در یکی از شبکه‌های حاصل از فورک‌ها قرار دارند تا عملکرد مناسبی داشته باشند. حالا اکثر شرکت‌های بزرگ در حال برنامه ‌ریزی هستند تا شبکه POS اتریوم را مورد پذیرش بدانند.

به عنوان مثال دو مورد از بزرگترین استیبل کوین‌ها یعنی سیرکل (Circle) و تِتِر (Tether) قبلاً توافق کرده‌اند که از ارتقا پشتیبانی کنند. این بدان معناست که USDC و USDT که در سایر فورک‌ها در گردش هستند، پیوند خود را با دلار از دست خواهند داد.

مترجم: محمدامین علی‌زاده

منبع: Cryptopotato

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×