» آرشیو اخبار » دبی به کمک متاورس 40 هزار شغل جدید ایجاد می کند
دبی به کمک متاورس 40 هزار شغل جدید ایجاد می‎کند

دبی به کمک متاورس 40 هزار شغل جدید ایجاد می کند

28 تیر 1401 4

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، از آنجایی که صنعت ارزهای دیجیتال و متاورس در سراسر جهان با سرعتی بی سابقه در حال گسترش است، مقامات دبی به دنبال این هستند که دبی را وارد عصر جدیدی کنند.

در واقع، ولیعهد دبی، شیخ حمدان بن محمد، طرحی را برای حمایت از 40 هزار شغل مجازی جدید در بخش متاورس و همچنین افزودن 4 میلیارد دلار به تولید ناخالص داخلی دبی راه اندازی کرده است.

آژانس خبری WAM اعلام کرد که با این طرح، دبی به دنبال پیوستن به 10 اقتصاد برتر جهان و همچنین توسعه استانداردهای جهانی در ساخت پلتفرم‌های ایمن برای کاربران، همراه با زیرساخت‌ها و چارچوب‌های نظارتی است که پذیرش این فناوری‌ها را تسریع می‌بخشد.

تبلیغات جام جهانی قطر

این آژانس خبری گفت:

«این استراتژی بر پرورش استعدادها و سرمایه‌گذاری در قابلیت‌های آینده با ارائه پشتیبانی لازم در آموزش متاورس متمرکز بر توسعه‌دهندگان، تولیدکنندگان محتوا و کاربران پلتفرم‌های دیجیتال در جامعه متاورس تأکید دارد.»

به گفته شیخ حمدان که این حرکت را در 18 جولای (27 تیر) در حساب توییتر خود اعلام کرد، هدف حمایت از نوآوری و رشد بخش فعلی متاورس و بلاکچین است که در حال حاضر بیش از یک هزار شرکت را شامل می‌شود و 500 میلیون دلار به ثروت داخلی اضافه کرده است.

او توضیح داد که:

« ما امروز استراتژی متاورسی دبی را راه اندازی کردیم که هدف آن تقویت نوآوری در فناوری جدید است.

دبی خانه بیش از یک هزار شرکت فعال در این بخش و بلاکچین است که 500 میلیون دلار به اقتصاد ملی ما کمک کرده است.»

دبی به کمک متاورس 40 هزار شغل جدید ایجاد می‎کند

اشتیاق دبی به ارزهای دیجیتال و متاورس

در همین حال، دبی به خاطر جاه طلبی خود برای تبدیل شدن به مرکز ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود.

همچنین، این شهر پیش‌تر مجوز دارایی مجازی را برای بایننس، بزرگ ترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان، صادر کرده است.

علاوه بر این، املاک داماک (DAMAC Properties)، یک توسعه‌دهنده برجسته املاک و مستغلات لوکس در دبی، در اواخر آوریل اعلام کرد که از طریق امکان تبدیل ارز دیجیتال به فیات و همچنین فروش املاک به هولدرهای ثروتمند بیت ‌کوین (BTC) و اتریوم (ETH) از اقتصاد دیجیتال حمایت می‌کند.

در ماه ژوئن، بنیاد الجلیله دبی، خیریه‌ای که توسط محمد بن راشد آل مکتوم، نخست وزیر امارات متحده عربی تأسیس شد، اولین سازمان در نوع خود بود که راه‌های کمک مالی خود را به ارزهای دیجیتال باز کرد.

مترجم: سوگند عادل فهمیده

منبع: Finbold

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×