» آرشیو اخبار » توکن اکسی اینفینیتی (AXS) در انتظار یک سقوط 95 درصدی
توکن اکسی اینفینیتی (AXS) در انتظار یک سقوط 95 درصدی

توکن اکسی اینفینیتی (AXS) در انتظار یک سقوط 95 درصدی

2 مرداد 1401 7

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، درآمد ماهانه بازی اکسی اینفینیتی نسبت به اوج 364.4 میلیون دلاری خود در آگوست 2021، بیش از 98 درصد کاهش یافته است.

همچنین اکسی اینفینیتی (AXS) از ژوئیه سال گذشته در حال تشکیل یک الگوی نزولی بزرگ بوده است که می‌تواند قیمت آن را 95 درصد دیگر در سال 2022 کاهش دهد.

اکسی اینفینیتی (AXS) با یک ریزش بزرگ مواجه است

این الگو که «فنجان و دسته معکوس یا وارونه» نامیده می‌شود، با شکل هلالی بزرگ خود و به دنبال آن یک حرکت افزایشی جزئی شکل می‌گیرد. معمولاً پس از خروج قیمت از کانال صعودی و شکسته شدن خط گردن نمودار به پایین، این الگو به اتمام می‌رسد.

تبلیغات جام جهانی قطر

به عنوان یک قاعده تحلیل تکنیکال، شکسته شدن قیمت از خط گردن الگو به پایین، قیمت را به اندازه حداکثر ارتفاع الگو پایین میاورد.

افزایش قیمت AXS در نیمه دوم سال 2021 و به دنبال آن ریزش قیمت در سال 2022، یک روند هلالی را شکل داده است که شبیه یک فنجان وارونه است. علاوه بر این، همان‌طور که در نمودار زیر نشان داده شده است، افزایش 50 درصدی قیمت از کف 11.82 دلار در 18 ژوئن، یک دسته فنجان وارونه را تشکیل داده است.

 

توکن اکسی اینفینیتی (AXS) در انتظار یک سقوط 95 درصدی

نمودار قیمت سه روزه AXS/USD به همراه الگوی فنجان و دسته معکوس. منبع: TradingView

بنابراین، با توجه افت قیمت AXS به زیر محدوده فنجان و با نظر به تارگت 1 دلاری که حدود 95 درصد نسبت به قیمت امروز آن پایین‌تر است، به نظر می‌رسد که نمودار تکنیکالی AXS بیشتر نزولی است.

 

تأثیر اخبار منفی روی AXS

ناگفته نماد که این دورنمای نزولی اکسی اینفینیتی (AXS) در درجه اول به دلیل سقوط بازار ارزهای دیجیتال شکل گرفته است. اما با این وجود، AXS از تلاش ناموفق پروژه اکسی اینفینیتی برای حفظ یک پلتفرم گیمینگ که برای بازی کردن به کاربرش پول می‌دهد، نیز لطمه دیده است.

علاوه بر این، خبرهای منفی از جمله هک 600 میلیون دلاری اوایل سال جاری نیز تقاضا برای AXS را که به عنوان یک توکن حاکمیتی و وجه رایج در اکوسیستم Axie Infinity عمل می کند، کاهش داده است.

طبق داده‌های به دست آمده توسط پلتفرم توکن ترمینال (Token Terminal)، این در میزان درآمد ماهانه Axie قابل مشاهده است که از اوج 364.4 میلیون دلاری خود در آگوست 2021 بیش از 98 درصد کاهش یافته است.

 

توکن اکسی اینفینیتی (AXS) در انتظار یک سقوط 95 درصدی

درآمد ماهانه بازی اکسی اینفینیتی. منبع: Token Terminal

گفتنی است، یانتو چاندرا (Yanto Chandra) نویسنده کوین تلگراف در مقاله خود استدلال کرده که اکسی اینفینیتی به کلی از بین نخواهد رفت و اشاره کرد که «این پروژه خود را دوباره احیا خواهد کرد و چشم‌انداز جدیدی را در بخش در حال تحول گیم‌فای (GameFi) ترسیم خواهد کرد.»

 

مترجم: شهریار قلی پور

منبع: Cointelegraph

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×