» ارز دیجیتال » بودجه 14 میلیون دلاری بازی وب 3 دوگامی
بازی

بودجه 14 میلیون دلاری بازی وب 3 دوگامی

22 آذر 1401 4

دوگامی (DOGAMÍ)، یک بازی موبایل واقعیت افزوده که شامل حیوان خانگی در قالب NFT است، طبق یک بیانیه مطبوعاتی در 12 دسامبر (21 آذر) ارائه شده به کوین تلگراف، یک سری سرمایه اولیه 14 میلیون دلاری را تکمیل کرده است.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، دوگامی (DOGAMÍ)، یک بازی موبایل واقعیت افزوده که شامل حیوان خانگی در قالب NFT است، طبق یک بیانیه مطبوعاتی در 12 دسامبر (21 آذر) ارائه شده به کوین تلگراف، یک سری سرمایه اولیه 14 میلیون دلاری را تکمیل کرده است. شرکت بازی‌های موبایلی وب 3 پس از دریافت 6 میلیون دلار از رهبران صنعت در ژانویه (تیر ماه) 2022، 7 میلیون دلار به رهبری شرکت VC XAnge جذب کرد.

دوگامی، با اعضای انجمن در بیش از 80 کشور، نشان داد که قبلاً 12000 ان‌اف‌تی آواتار سگ و 12000 ان‌اف‌تی  لوازم جانبی سگ را از طریق همکاری با خرده‌فروش لباس GAP فروخته است.

بازی

تبلیغات جام جهانی قطر

این شرکت همچنین اولین برنامه تلفن همراه خود را با نام دوگا هوس”DOGA House” راه اندازی کرده است که به کاربران امکان می‌دهد “سگ‌های NFT” خود را در “جهان DOGAMÍ” کشف کرده و با آنها تعامل داشته باشند و در عین حال ارز دیجیتال DOGA را به دست آورند.

علیرغم تداوم بازار نزولی، بازی‌های مبتنی بر وب 3 و بلاکچین همچنان برای پروژه‌های خود بودجه کسب می‌کنند. سرویس تحلیلی دپ رادار (DappRadar) به اشتراک گذاشت که علیرغم سقوط ناگهانی FTX و تأثیر منفی آن بر اکوسیستم Web3، «بازی‌های بلاکچین بیش از 320 میلیون دلار در نوامبر ( آذر ماه ) جمع‌آوری کردند».

در 27 نوامبر (6 آذر)، کوین تلگراف گزارش داد که فینیکس گیمز ناشر بازی وب 3 مبلغ 150 میلیون دلار بودجه برای خرید، سرمایه گذاری و توزیع بازی‌های بلاکچین جمع آوری کرده است.

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مهدی گچلو

منبع: Cointelegraph

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×