» آرشیو اخبار » شیبا اترنیتی، بازی محبوب ارتش شیبا
شیبا اترنیتی بازی محبوب ارتش شیبا

شیبا اترنیتی، بازی محبوب ارتش شیبا

25 مهر 1401 2

به گفته تیم سازنده شیبا اینو، این بازی می‌تواند بزودی به یکی از پیچیده ترین بازی‌های کارتی که تابحال منتشر شده اند تبدیل شود.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، به نظر می‌رسد که جامعه حامی میم کوین شیبا اینو (SHIB) از بازی کارتی ارائه شده توسط سازندگان این رمزارز (Shiba Eternity) لذت می‌برند. این بازی که شیبا اترنیتی نام دارد و اوایل ماه جاری منتشر شد، به کاربران اجازه می‌دهد تا بدون هیچ‌گونه خشونتی و با استفاده از شیبوشی ها (Shiboshi) با یکدیگر رقابت کنند.

امتیاز این بازی در فروشگاه گوگل پلی و پس از بررسی بیش از 11 هزار کاربر، 4.6 از 5 است. در اپ استور اپل نیز، امتیاز این بازی تاکنون 4.8 از 5 بوده است.

شیبا اترنیتی، بازی محبوب ارتش شیبا
نمونه ای از سگ های قهرمان بازی شیبا اترنیتی که با نام شیبوشی شناخته می‌شوند.

بازی شیبا اترنیتی به این صورت است که بازیکنان در هر دست، تعدادی کارت مختلف را انتخاب کرده و از آنها برای از بین بردن و کاهش استقامت جنگویان مجازی حریف استفاده می‌کنند. در همین حین باید توجه داشته باشند که از جنگجویان یا همان سگ‌های خود نیز محافظت کنند.

تبلیغات جام جهانی قطر

این جنگجویان در واقع سگ هستند و شیبوشی نام دارند. این بازی در ماه آگوست (مرداد) مراحل تست و آزمایش را در ویتنام پشت سر گذاشت و سپس در سپتامبر (شهریور) برای نخستین بار در استرالیا معرفی شد.

ویژگی های بازی شیبا اترنیتی

بازیکنان پس از اینکه برای اولین بار وارد محیط بازی شیبا اترنیتی می‌شوند، دستورالعمل های لازم را از یک استاد به نام Ryoshi (اشاره به نام بنیانگذار پروژه شیبا اینو) دریافت می‌کنند. سپس بازیکنان در یک آزمون و تلاش اولیه، با محیط و ویژگی‌های بازی آشنا می‌شوند.

شیبا اترنیتی، بازی محبوب ارتش شیبا

به گفته تیم سازنده شیبا اینو، این بازی می‌تواند بزودی به یکی از پیچیده ترین بازی‌های کارتی که تا به حال منتشر شده است، تبدیل شود. محتوای این بازی شامل 10,000 شیبوشی یا همان شخصیت‌های سگ قهرمان است. علاوه بر آن، 500 کارت کلکسیونی، 87 کارت ویژه، 21 توانایی یا قدرت ویژه، 21 کلمه کلیدی برای کارت‌ها و 11 توانایی منحصر به فرد، سایر ویژگی‌های این بازی است.

بنا بر اعلام توسعه دهندگان شیبا، 5 درصد از درآمد حاصل از این بازی صرف توکن سوزی خواهد شد. این اقدام با هدف کاهش توکن‌های در گردش شیبا انجام می‌شود. مدت‌هاست که ارتش شیبا، از توکن سوزی به‌عنوان روشی برای کاهش عرضه این رمزارز استفاده می‌کند. هدف از این کار، افزایش قیمت توکن SHIB در زمان افزایش تقاضا است.

به گزارش کریپتو گلوب (CryptoGlobe)، نرخ توکن سوزی شیبا در اواخر ماه گذشته با افزایش چشمگیری همراه بود و تنها در یک روز با افزایش 100 درصدی به 61 میلیون توکن در روز رسید. این اتفاق زمانی رخ داد که نهنگ‌های اتریوم با فعالیت در شبکه شیبا اینو، به توکن سوزی شیبا کمک کردند.

جامعه متعلق به این میم کوین، از روش‌های متنوعی برای کسب درآمد و توکن سوزی استفاده می‌کند. روش‌هایی مانند استفاده از یک برنامه وابسته به آمازون و همینطور پلی لیست (Play List) موسیقی که کاربران به آن گوش می‌کنند.

 

مترجم: حسن نصیری

منبع: CryptoGlobe

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×