» آرشیو اخبار » جمع آوری 150 میلیون دلار برای تقویت نسل بعدی بازی‌های بلاکچینی توسط فنیکس گیمز
بلاکچین

جمع آوری 150 میلیون دلار برای تقویت نسل بعدی بازی‌های بلاکچینی توسط فنیکس گیمز

6 آذر 1401 4

ناشر بازی‌های وب3 فنیکس گیمز(Fenix Games) 150 میلیون دلار سرمایه برای خرید، سرمایه گذاری و توزیع بازی‌های بلاکچین جمع آوری کرد. این صندوق برای ایجاد یک شرکت منتشر کننده بازی جهت جریان سازی بازی‌های بلاکچین استفاده خواهد شد.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، ناشر بازی‌های وب3 فِنیکس گیمز(Fenix Games) 150 میلیون دلار سرمایه برای خرید، سرمایه گذاری و توزیع بازی‌های بلاکچین جمع آوری کرد. این صندوق برای ایجاد یک شرکت منتشر کننده بازی جهت جریان سازی بازی‌های بلاکچین استفاده خواهد شد.

رسانه خبری محلی جینس (Jinse) گزارش داد که آخرین سری مالی بازی‌های فنیکس شاهد مشارکت سرمایه گذارانی از جمله گروه فونیکس (Phoenix) و شرکت سرمایه گذاری سایفر کپیتال (Cypher Capital) مستقر در دبی بود. کریس کو (Chris Ko)، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران فنیکس، که قبلاً میثیکال گیمز (Mythical Games) را رهبری می‌کرد، فنیکس گیمز را “مانند یک صندوق VC” برای تقویت نسل بعدی بازی‌های بلاکچین می‌داند.

بلاکچین

تبلیغات جام جهانی قطر

کریس کو با به اشتراک گذاشتن جزئیات برنامه بازی پس از تامین مالی، اظهار داشت:

“ما در واقع با سرمایه عظیمی برای سرمایه گذاری در استودیوهای نسل بعدی بازی شروع خواهیم کرد. ما همچنین به دنبال استفاده از ترازنامه خود برای به دست آوردن دسته‌ای از بازی‌های موجود در فضای Web2 برای ایجاد یک نمونه کار هستیم.”

کو همچنین تاکید کرد که بازار بازی‌های بلاکچین مانند بازی‌های ویدیویی سنتی مانند کنسول‌های بازی و بازی‌های موبایل وجود ندارد. استراتژی فنیکس گیمز در آینده توسعه اکوسیستم بازی از طریق ابتکارات انتشار است.

با این حال، یافتن یک مدل گیمفای (GameFi) پایدار همچنان یک چالش است. تجربه کاربر به دلیل هزینه‌های بالای گس و پیچیدگی فنی در مورد خرید، مالکیت و معامله توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) در میان بخش‌های برتر در صنعت رتبه‌بندی می‌شود.

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مهدی گچلو

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: Cointelegraph

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×