» آرشیو اخبار » معامله «ترا لونا» به‌صورت زنده درحال انجام است
ترا لونا

معامله «ترا لونا» به‌صورت زنده درحال انجام است

8 خرداد 1401 5

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، تِرا لونا جدید تا 30 دلار در بای‌بیت معامله شد و سپس با سقوط 80 درصدی به سطح فعلی حدود 6 دلاری خود رسید.

نوسانات توکن جدید، بایننس را بر آن داشت تا دارایی-دیجیتال مذکور را به‌عوان نوآوری نوپا درنظر گیرد و آن را در 31 مِی در صرافی خود، فهرست کند.

اوایل امروز، بلاک‌چین جدید شبکه اصلی تِرا که به درستی Phoenix 1 نام‌گذاری شده است، راه‌اندازی شد.

تبلیغات جام جهانی قطر

معامله توکن لونا موردِ انتظار از بلاک‌چین جدید تِرا، اکنون در برخی صرافی‌ها درحال انجام است و تا سقف 30 دلار در بای‌بیت خرید و فروش شد. با این حال، در همان صرافی، قیمت دارایی-دیجیتال مذکور تقریباً 88% کاهش یافت و به 3.5 دلار رسید و سپس به محدوده 6 دلار بازگشت که هنوز 80% از بالاترین سطح قیمتی خود، فاصله دارد.

نمودار زیر، بیشتر یک تصویر از نوسانات مداوم پیرامون لونا جدید را ارائه می‌‌دهد.

معامله توکن جدید در برخی صرافی‌های ارز دیجیتال به‌صورت زنده درحال انجام است.

معامله توکن جدید در برخی صرافی‌های ارز دیجیتال به‌صورت زنده درحال انجام است.

بایننس رویکرد محتاطانه‌تری را در فهرست‌کردن تِرا لونا جدید درپیش گرفته است

درنتیجه، نوسانی که در دارایی-دیجیتال تِرا لونا جدید ظاهر شد، بایننس را بر آن داشت تا این توکن را در فهرست نوآوری‌های نوظهور قرار دهد. علاوه بر این، معامله جفت‌ رمزارزهای معاملاتی LUNA/USDT و LUNA/BUSD تا 31 مِی ساعت 6 صبح به تعویق خواهد افتاد.

فهرست نوآوری بایننس؛ یک منطقه تجاری اختصاصی است که در آن کاربران می‌توانند اقدام به معامله توکن‌های جدید با نوسانات زیادی که خطر بیشتری نسبت به سایر توکن‌ها دارند، کنند.

قبل از آن‌که کاربران بایننس بتوانند دارایی‌های-دیجیتالی فهرست‌شده در بخش نوآوری را معامله کنند، «باید ضمن بازدید از نسخه وب صفحه مربوطه، شرایط استفاده بایننس را به‌دقّت مطالعه کرده و یک پرسش‌نامه درجهت بخشی از سلب مسئولیت اوّلیه را تکمیل کنند.»

اوایل امروز تِرا 2.0 با شبکه اصلی Phoenix 1 به‌صورت زنده، معرفی شد

28 مِی، زنجیره جدید تِرا لونا توسط تیم پشتیبان در ساعت 6 صبح راه‌اندازی شد. این گروه همچنین اعلام کرد که بلاک‌چین جدید دارای یک شناسه هویتی از Phoenix 1 خواهد بود.

این تیم، راه‌اندازی زنجیره جدید تِرا را از طریق توییت زیر اعلام کرد.

بلوک 1 بلاک‌چین کاملاً جدید تِرا (با یک شناسه هویتی از Phoenix 1) به‌طور رسمی در ساعت 06:00 صبح در 28 می 2022 تولید شده است!

به جامعه #LUNAtic بابت این موفّقیت سریع تبریک می‌گوییم.

در همین حال، دو کوآن به جامعه تِرا از زنجیره جدید اطّلاع داد که «شبکه اصلی Pheonix-1، اکنون راه‌اندازی شده و درحال تولید بلوک‌ها است و خدمات گِره عمومی، کیف پول‌ها و کاوش‌گرها باید به‌زودی فعّال شوند.»

 

منبع: en.ethereumworldnews

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×