» آرشیو اخبار » «کاردانو» بیشترین دارایی رمزارز در بازار نزولی
کاردانو

«کاردانو» بیشترین دارایی رمزارز در بازار نزولی

19 خرداد 1401 8

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، در 8 ژوئن، ارزش کاردانو (ADA) افزایش قابل توجهی داشت و در 24 ساعت گذشته تا 8 درصد افزایش یافت؛ زیرا همانطور که بازار رمزارز نشانه‌هایی از بهبود را نشان می دهد، سرمایه‌گذاران همچنان به این دارایی علاقه نشان می‌دهند.

 

این علاقه به طرق مختلف آشکار شده است، جدیدترین آنها این است که این دارایی در یک نظرسنجی اخیر با عنوان “کدام ارز دیجیتال را در بازار نزولی بیشتر در اختیار دارید؟” در صدر قرار گرفت.

تبلیغات جام جهانی قطر

به‌ویژه، نظرسنجی انجام‌شده توسط «London Real» در 7 ژوئن از طریق توییتر نشان داد که کاردانو به‌طور عمده محبوب‌ترین ارز دیجیتالی است که در طول بازار نزولی از 8861 رأی، با 77 درصد رأی‌دهندگان ADA را انتخاب کرده‌اند.

بین درصد پاسخ‌دهندگان دارای بیت‌کوین (11 درصد)، اتریوم( 5 درصد) و سایر ارزهای دیجیتال که در لیست بودند(7درصد)، فاصله قابل‌توجهی وجود داشت.

 

 دستاوردها و تحولات اکوسیستم کاردانو

در اوایل این هفته، کاردانو بازار را به عنوان سودآورترین رمزارز در بین 100 ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار رهبری کرد؛ زیرا در 3 ژوئن بیش از 13 درصد افزایش یافت.

همچنین حرکت پول هوشمند از اتریوم (ETH) و سولانا (SOL) به سمت ADA مشهود است. روند دیگری که مشاهده شد، سرعت توزیع مجدد کاردانو، هم از نظر درصد و هم از نظر سرعت مطلق،  بالاتر از هر زنجیره دیگری بود.

در همین حال، اخیراً فاش شد که بیش از 1000 پروژه اکنون در کاردانو در حال ساخت هستند؛ زیرا اکوسیستم به سرعت (با 1003 پروژه در حال حاضر در شبکه قبل از اعمال بروز رسانی هاردفورک واسیل(  Vasil Hardfork)) در حال رشد است.

ساخت پروژه در کاردانو  (منبع: IOHK)

با توجه به این واقعیت که به‌روزرسانی هاردفورک واسیل( Vasil Hardfork) در «مرحله نهایی» است و قرار است در این ماه به پایان برسد و این واقعیت که داده‌های تاریخی خبر از افزایش قیمت ADA در روزهای منتهی به رویداد هاردفورک می دهند، سرمایه‌گذاران همچنان در خرید کاردانو احتیاط خواهند کرد.

طبق داده‌های CoinMarketCap، در حال حاضر، با وجود کل ارزش بازار 21.3 دلار، کاردانو با قیمت 0.6327 دلار معامله می‌شود که  7.34 درصد در 24 ساعت گذشته و 3.61 درصد در هفته گذشته افزایش یافته است.

 

مترجم: سحر سامه سالاری

منبع: inbold

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×