» آرشیو اخبار » 65 درصد سرمایه‌گذاران نهادی انتظار دارند که بیت کوین در بلند مدت به 100 هزار دلار برسد
بیت کوین

65 درصد سرمایه‌گذاران نهادی انتظار دارند که بیت کوین در بلند مدت به 100 هزار دلار برسد

9 بهمن 1401 7

یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران نهادی انتظار دارند بیت کوین یک سال قوی پیش رو داشته باشد و از ارزش‌گذاری بلندمدت این ارز دیجیتال مطمئن هستند. علاوه بر این، 65 درصد از سرمایه‌گذاران اعلام کرده‌اند که بیت کوین می‌تواند در درازمدت به 100,000 دلار برسد.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران نهادی انتظار دارند که بیت کوین یک سال قوی پیش رو داشته باشد و از ارزش‌گذاری بلندمدت این ارز دیجیتال مطمئن هستند. علاوه بر این، 65 درصد از سرمایه‌گذاران اعلام کرده.اند که بیت کوین می‌تواند در درازمدت به 100,000 دلار برسد.

بیت کوین

سالی پر بار برای بیت کوین

بر اساس نظرسنجی منتشر شده روز پنج‌شنبه، مؤسسه Nickel Digital Asset Management که در لندن مستقر است، سرمایه‌گذاران نهادی مورد پرسش قرار گرفتند تا مشخص شود انتظار دارند بیت کوین به چه رنج قیمتی برسد. در واقع این نظرسنجی به سفارش نیکل و توسط شرکت تحقیقات بازار Pureprofile در این ماه انجام شد، و با 200 سرمایه‌گذار نهادی و مدیر ثروت در سراسر ایالات متحده، بریتانیا، آلمان، سنگاپور، سوئیس، امارات متحده عربی و برزیل مصاحبه کرد. پاسخ دهندگان مجموعاً حدود 2.85 تریلیون دلار دارایی داشتند.

تبلیغات جام جهانی قطر

در پایان نظر سنجی نیکل (Nickel) اعلام کرد، سرمایه‌گذاران حرفه‌ای سال قدرتمندی را برای بیت کوین پیش‌بینی می‌کنند و در مورد ارزش‌گذاری بلندمدت آن اطمینان دارند. تقریباً نه نفر از هر 10 سرمایه‌گذار حرفه‌ای افزایش قیمت بیت کوین در سال جاری را پیش‌بینی می‌کنند. از هر سه نفر دو نفر توافق دارند که ارزش‌گذاری 100,000 دلاری امکان‌پذیر است، اما فقط برای سرمایه‌گذاران بلند مدت.

این مطالعه سطوح بالایی از اطمینان را در مورد روند بلندمدت ارز دیجیتال نشان داد. شرکت نیکل در ادامه افزود که 23 درصد سرمایه‌گذارن پیش‌بینی کردند که BTC تا پایان سال 2023 از مرز 30,000 دلار فراتر خواهد رفت. علاوه بر این، 65 درصد از سرمایه‌گذاران نهادی مورد بررسی موافق هستند که بیت کوین همچنان می‌تواند در بلندمدت به 100,000 دلار برسد. در میان آنها، 58 درصد انتظار دارند که بیت کوین در عرض سه تا پنج سال به این سطح قیمت برسد، در حالی که 25 درصد می‌گویند که پنج سال یا بیشتر طول می‌کشد.

بیت کوین

در همین حال، 39 درصد از کل پاسخ دهندگان پیش‌بینی کردند که بیت کوین در عرض سه سال می‌تواند به بالاترین قیمت خود در نوامبر 2021 یعنی 69,000 دلار برسد. در حالی که دیگران عنوان کردند، بیت کوین در عرض 5 سال به اوج قبلی خود بازخواهد گشت.  این در حالی است که تنها 3 درصد از شرکت کنندگان در مورد اینکه آیا بیت کوین اصلاً به اوج خود خواهد رسید یا نه، مردد بودند.

آناتولی کراچیلوف، مدیرعامل نیکل اظهار داشت: «پیش‌بینی قیمت در بازار ارزهای دیجیتال همیشه یک کار دلهره‌آور است، اما مهم‌ترین یافته در نظرسنجی ما این است که تنها 3 درصد از سرمایه‌گذاران آینده بیت‌کوین را زیر سوال می‌برند.»

برای مشاهده و دریافت آخرین اخبار مربوط به بازار کریپتو کلیک نمایید.

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم: لیلا درخشان

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: bitcoin

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×