» آرشیو اخبار » «بیت کوین» از بین نمی‌رود اما مدتی زمان می‌برد تا به روند صعودی خود برگردد
بیت‌کوین

«بیت کوین» از بین نمی‌رود اما مدتی زمان می‌برد تا به روند صعودی خود برگردد

29 خرداد 1401 5

به گزارش گروه ترجمه گذارنیوز و به نقل از کوین تلگراف، «مایک نووگراتز» حامی برجسته بیت کوین و مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال گلکسی دیجیتال Galaxy Digital))، خاطرنشان کرد که ارزهای دیجیتال به بخشی از زندگی مردم تبدیل شده‌اند و قرار نیست از بین بروند، هرچند که مدتی طول می‌کشد تا بازار صعودی شود.

نووگراتز: بیت کوین از بین نخواهد رفت

این میلیاردر در مصاحبه‌ای با بلومبرگ گفت که دارایی‌هایی همچون ارزهای دیجیتال و سهام که به دلیل چاپ بالای پول افزایش یافتند، به دلیل کاهش نقدینگی توسط فدرال رزرو تحت فشار قرار دارند.
با این حال، نووگراتز معتقد است که بازار ارز دیجیتال به دلیل اتفاقات منفی پشت سر هم در ماه گذشته بیشترین لطمه را دیده است. حوادث منفی یک ماه ازجمله نابسامانی پلتفرم سلسیوس و تری ارزو کپیتال باعث ایجاد ترس، عدم اطمینان و شک (فاد) در بین سرمایه‌گذاران شده است.
اگرچه او خوش‌بین است که بیت کوین و اتریوم در 20000 دلار و 1000 دلار به کف خود خواهند رسید، اما خاطرنشان کرد که مدتی طول می کشد تا بازار کریپتو به روند صعودی برگردد و اعتماد مردم را به دست بیاورد.
مایک نووگراتز همچنین اظهار کرد که با وجود ریزش‌های اخیر، بیش از 130 میلیون سرمایه‌گذار همچنان بیت کوین را یک سرمایه‌گذاری مناسب می‌دانند و از همین رو، این ارز دیجیتال از بین نخواهد رفت.
«آنچه برای بسیاری از فناوری‌های بزرگ، از جمله بیت‌کوین، کریپتو و وب ۳ اتفاق افتاد، این است که قیمت‌ها از خودشان جلوتر رفتند… فکر نمی‌کنم کریپتو از بین برود…»

تبلیغات جام جهانی قطر

بیت کوین بازارهای دیگر را رهبری خواهد کرد

مدیرعامل گلکسی دیجیتال خاطرنشان کرد که زمانی که فدرال رزرو در تصمیم خود تجدید نظر کند و افزایش نرخ بهره را متوقف کند، بازارهای مالی جهانی شروع به بهبود خواهند کرد. اما وقتی این اتفاق بیفتد، قیمت بیت کوین دچار یک رشد انفجاری خواهد شد و دارایی‌های دیگر نیز از روند نزولی خارج می‌شوند.
به گفته وی، بسیاری از سرمایه‌گذاران در حال حاضر منتظر سرمایه‌گذاری در بیت کوین هستند، اما صندوق‌های پوششی بزرگ جهان اولین خریدارانی خواهند بود که روند صعودی بعدی بازار را تقویت می‌کنند.
«صد درصد فکر می‌کنم افرادی در حاشیه بازار هستند که منتظر سرمایه‌گذاری روی بیت‌کوین هستند، اما فکر می‌کنم اولین خریداران به طور مرسوم صندوق‌های پوششی کلان جهانی خواهند بود. آن لحظه‌ که بانک مرکزی امریکا سیاست خود را تغییر دهد، فکر می‌کنم بسیاری از صندوق‌های کلان سنتی که سال بسیار خوبی را سپری کرده‌اند به خرید بیت کوین روی خواهند آورد. ما در آن مرحله به خریدهای خود اضافه خواهیم کرد.»
در همین حال، نووگراتز همچنان معتقد است که بسیاری از صندوق‌های پوششی ارز دیجیتال و شرکت‌های مالی سنتی در بازار نزولی پیش رو دوام نخواهند آورد.

 

مترجم: شهریار قلی پور

منبع: cryptopotato

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×