» آرشیو اخبار » اصلاح قیمت عادی است

اصلاح قیمت عادی است

28 خرداد 1401 6

به گزارش گروه ترجمه گذارنیوز و به نقل از فینبولد، او طی مصاحبه‌ای در بلومبرگ مارکتز، اوپن اروپا 26 خرداد (16 ژوئن) اظهار کرد که نوسانات به عنوان بخشی از رفتار بازار رمز ارزها و سهام عادی است و در عین حال پیش‌بینی کرد که احتمال نزول بیشتر در آینده وجود دارد.

«بالا و پایین رفتن قیمت کاملاٌ عادی است. ما این شرایط را در بازار سهام نیز مشاهده می‌کنیم. سهام نتفلیکس نیز 70 درصد افت کرده و این رفتار عادی بازار است.»

به دنبال نظر ژائو مبنی بر عادی بودن شرایط فعلی بازار، او اعلام کرد که صرافی بایننس پیش از این با جمع‌آوری پول برای این وضعیت آماده شده است.

تبلیغات جام جهانی قطر

این شرایط در حالی است که چندین کسب‌ وکار مرتبط با رمز ارزها به شدت آسیب دیده‌اند و مجبور شده‌اند کار خود را مجدداً برنامه‌ریزی کنند، به طوری که برخی از شرکت‌ها استخدام یا حتی اخراج کارمندان خود را متوقف کرده‌اند.

تقاضا کاربران همچنان بالا است

به گفته این متخصص، با وجود اصلاح بازار، تقاضای کاربران همچنان بالاست به همین دلیل باید آمده بود.

او خاطرنشان کرد که بایننس از این فرصت سود خوبی می‎برد، مخصوصاٌ که سایر شرکت‌ها در حال اخراج نیرو هستند و این شرایط، افراد با استعداد بیشتری در اختیار ما قرار می‌دهد.

شایان ذکر است که از ابتدای سال 2022 بازار رمز ارزها بیشتر در ضرر بوده و 55 درصد از ارزش بازار خود را از دست داده است. عوامل متعددی از جمله رشد تورم و حوادثی مانند سقوط ترا  (LUNA) باعث این افت شدید شده است.

در این مورد، ژائو می‌گوید که فروپاشی ترا مربوط به پاکسازی است که در بازار نزولی اتفاق می‌افتد.

او ادعا کرد که این نوع اتفاقات به افراد زیادی ضرر می‌رساند، زیرا بسیاری از افراد در بازار صعودی وارد بازار شده‌اند و نمی‌دانند در مقابل اینگونه خطرات چگونه باید عمل کنند.

ژائو اذعان کرد که خسارات ناشی از سقوط ترا قابل توجه است.

در میان این سقوط شدید بازار، بایننس اعلام کرد که موقتاٌ برداشت بیت کوین را متوقف می‌کند، زیرا یک تراکنش مشکل دار باعث خرابی شده است.

 

مترجم: سوگند عادل فهمیده

منبع: finbold

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×