» آرشیو اخبار » راه اندازی خدمات جدید «مانی‌گرام» روی شبکه استلار
مانی‌گرام

راه اندازی خدمات جدید «مانی‌گرام» روی شبکه استلار

21 خرداد 1401 4

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، شرکت انتقال پول مانی‌گرام (MoneyGram) که در دالاس مستقر است از راه اندازی سرویس تبدیل کریپتو به پول نقد جدید خود با همکاری بنیاد توسعه استلار (SDF) خبر داده است.

این سرویس در چندین بازار عمده حواله، از جمله فیلیپین و ایالات متحده عرضه شده است و انتظار می‌رود تا پایان سال در کشورهای بیشتری راه اندازی شود.

به کمک این سرویس کاربران می‌توانند پول فیات، مانند دلار آمریکا و یورو را به رمز ارز تبدیل کنند.

تبلیغات جام جهانی قطر

رقیب ریپل، استلار، در اکتبر گذشته (مهر) رسماً به مانی‌گرام پیوست تا انتقال فوری رمز ارزها را با کمک استیبل کوین سیرکل یعنی یو اس دی کوین(USDC)  انجام دهد. دومین استیبل کوین بزرگ مبتنی بر دلار در فوریه 2021 (بهمن 1399) در شبکه استلار فعال شد. مانی‌گرام و استلار کار روی این پروژه مشترک را در مارس گذشته (اسفند 1399) آغاز کردند. اکنون که این سرویس پس از ماه‌ها آزمایش در چندین کشور راه‌اندازی شده است، انتظار می‌رود استفاده از سرویس مالی در مناطقی که افراد حساب بانکی ندارند افزایش یابد.

شرکت کارشناسی بلاک چین Elliptic نیز اعلام کرد که به منظور استفاده از راه حل‌های تحلیلی بلاک چین با مانی‌گرام همکاری کرده است.

دنل دیکسون، مدیرعامل بنیاد توسعه استلار تاکید کرد که تقریباً 2 میلیارد نفر مجبور هستند از پول نقد استفاده کنند زیرا به اقتصاد دیجیتال دسترسی ندارند.

پس از اینکه شرکت ریپل توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده به دادگاه کشیده شد، مانی‌گرام مجبور به قطع همکاری با این شرکت شد. این شرکت از راهکارهای نقدینگی بر اساس تقاضا (ODL) ریپل برای معاملات ارز خارجی (FX) استفاده می‌کرد.

با بیش از 350 هزار نمایندگی در سراسر جهان، مانی‌گرام می‌تواند به پذیرش رمز ارزها کمک بزرگی کند.

 

مترجم: سوگند عادل فهمیده

منبع: u.today

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×