» آرشیو اخبار » توکن‌های OCEAN، HNT و LINK با رشد ماهانه مواجه شدند
توکن های ارز دیجیتال

توکن‌های OCEAN، HNT و LINK با رشد ماهانه مواجه شدند

20 خرداد 1401 5

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، حرکات صعودی قیمت در طول بازارهای نزولی امری قابل توجه است، زیرا در درجه اول می‌تواند به ما در شناسایی پروژه‌هایی که شانس خوبی برای بقا تا سیکل صعودی بعدی دارند کمک کند.

 

به طور کلی، قیمت در ماه ژوئن برای بخش عمده بازار ارز دیجیتال راکد بوده و تریدرها در مورد نوسان بیت‌کوین (BTC) در اطراف سطح حمایت 30 هزار دلار نگران هستند. اما در این اثنا، چند ارز دیجیتال عملکردی قوی از خود به نمایش گذاشتند.

تبلیغات جام جهانی قطر

نمودار 4 ساعته LINK/USDT، HNT/USDT و OCEAN/USDT.

داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می‌دهند که سه مورد از بزرگ‌ترین ارزهای سودده بازار در ماه ژوئن چین‌لینک (LINK)، اُشن پروتکل (OCEAN) و هلیوم (HNT) بودند.

 

چین‌لینک مکانیزم استیکینگ خود را معرفی کرد

پروتکل چین‌لینک (Link) پرکاربردترین شبکه اوراکل در اکوسیستم رمزارزها است که به بلاکچین‌ها اجازه می‌دهد به طور امن به داده‌های دنیای خارج دسترسی پیدا کنند.

در اوایل این هفته، این پروژه برای اولین بار یک نقشه راه ارائه کرد و از راه‌اندازی استیکینگ توکن LINK خبر داد. سیستم هشدار NewsQuakes™ از Cointelegraph Markets Pro، قبل از افزایش اخیر قیمت، اعلامیه مربوط به استیکینگ LINK را در 7 ژوئن مد نظر قرار داده بود.

امتیاز VORTECS™ (سبز) در مقابل قیمت LINK. منبع: Cointelegraph Markets Pro

همان‌طور که در نمودار بالا مشاهده می‌شود، پس از هشدار NewsQuakes™ برای LINK که در ظهر روز 7 ژوئن ثبت شد، قیمت LINK طی دو روز بعد 29.55 درصد افزایش یافت.

 

اُشن پروتکل NFT های دیتا را معرفی کرد

توکن OCEAN نیز در این هفته عملکرد خوبی داشت. داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می‌دهند که قیمت OCEAN از زمان رسیدن به کف روزانه 0.1965 دلار در سوم ژوئن، 64.52 درصد افزایش یافته و در نه ژوئن به سقف روزانه 0.3233 دلار رسیده است.

نمودار 4 ساعته OCEAN/USDT. منبع: TradingView

گفتنی است که افزایش قیمت OCEAN پس از راه‌اندازی بازار دیتای Ocean ONDA v4 اتفاق افتاد. این بازار NFT های دیتا را منتشر کرده است که می‌توان از آنها برای مدل‌سازی حق کپی رایت یا مجوز انحصاری یک دارایی دیتا استفاده کرد.

این پروتکل علاوه بر معرفی Data NFT، Ocean data framing را نیز معرفی کرده است که هولدرهای OCEAN را قادر می‌سازد تا توکن‌های خود را سپرده‌گذاری (استیک) کنند و تا 125 درصد سود سالانه (APY) کسب کنند.

 

هولدرهای HNT به پشتیبانی از شبکه‌های جدید رأی دادند

پروتکل هلیوم Helium)) یک پروژه متمرکز بر اینترنت اشیا 5G است که از دستگاه‌های بی سیم کم مصرف برای برقراری ارتباط با یکدیگر و ارسال داده به سرتاسر شبکه گره‌های خود پشتیبانی می‌کند.

داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می‌دهد که توکن HNT از زمان رسیدن به کف 6.35 دلار در 29 می، با 79.14 درصد افزایش به سقف قیمت روزانه 12.28 دلار در 9 ژوئن رسیده و حجم معاملات 24 ساعته آن با 249 درصد افزایش به 126.7 میلیون دلار رسیده است.

نمودار 4 ساعته HNT/USDT. منبع: TradingView

صعود HNT زمانی اتفاق افتاد که کامیونیتی هلیوم به طرح پیشنهادی HIP-51 رأی داد، طرحی که ساختارهای اقتصادی و فنی مورد نیاز برای مقیاس‌پذیری شبکه هلیوم برای پشتیبانی از کاربران جدید، دستگاه‌ها و انواع مختلف شبکه‌ها از جمله شبکه دیتا، VPN، WiFi و LPWAN را پوشش می‌دهد.

رأی دهندگان در نهایت این پیشنهاد را در تاریخ هشت ژوئن تأیید کردند و 96.94 درصد از رأی دهندگان تبدیل هلیوم به «شبکه‌ی شبکه‌ها» network of networks)) را تأیید کردند.

 

مترجم: شهریار قلی پور

منبع: cointelegraph

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×