» آرشیو اخبار » گوگل کلود و شبکه BNB به هم می‌پیوندند
گوگل کلود

گوگل کلود و شبکه BNB به هم می‌پیوندند

24 شهریور 1401 4

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، گوگل دسترسی سریع به خدمات خود را برای توسعه دهندگان شبکه BNB فراهم می‌کند.

گوگل کلَود (Google Cloud) و شبکه BNB برای سرعت بخشیدن به رشد استارت ‌آپ‌های وب3 به هم می‌پیوندند. توسعه دهندگان شبکه BNB اکنون می‌توانند از زیرساخت گوگل کلود برای کمک به مقیاس پذیری برنامه‌های خود و دسترسی به سایر اَشکال پشتیبانی فنی استفاده کنند.

طبق بیانیه مطبوعاتی بایننس، شبکه BNB  اکنون دسترسی سریع به برنامه ابری Google for Startups را فعال می‌کند. شبکهBNB  ترکیبی از بِیکن چین شبکهBNB  (Beacon Chain) و زنجیره هوشمندBNB  (Smart Chain) است و در حال حاضر میزبان بیش از 1300 dapp است.

تبلیغات جام جهانی قطر

این برنامه به اعضای خود اعتبار دو ساله گوگل کلود را اعطا می‌کند که برای همه سرویس‌های این پلتفرم قابل استفاده است.

همکاری گوگل کلود و BNB به چه صورت خواهد بود؟

استارت ‌آپ‌های واجد شرایط همچنین می‌توانند با کارشناسان فنی گوگل و تیم راه‌اندازی استارت آپ‌ها برای اطلاعاتی در مورد مدیریت و تجزیه و تحلیل داده‌ها، هوش مصنوعی و موضوعات دیگر ارتباط برقرار کنند.

علاوه بر این، پروژه‌های شبکهBNB  می‌توانند از گوگل کلود برای دسترسی به تجزیه و تحلیل داده‌های روی شبکه و رمزگذاری داده‌ها استفاده کنند.

گوِندولین رِجینا (Gwendolyn Regina)، مدیر سرمایه‌گذاری شبکه BNB گفت:

“در صورت همکاری با گوگل کلود، ما می‌توانیم به این سازندگان کمک کنیم به زیرساخت‌های ابریِ باز، ایمن و دوست دار محیط زیست که برای تقویت و گسترش کسب ‌و کارشان نیاز است، دسترسی پیدا کنند.”

جیمز ترومَنز (James Tromans)، مدیر بخش وب3 گوگل کلود گفت:

“این همکاری بر اساس عوامل موجود برای حمایت از نیازهای مشتریان در توسعه، تراکنش، ذخیره ارزش و استقرار محصولات جدید در پلتفرم‌های مبتنی بر بلاک چین است.”

در ژانویه، گوگل کلود تیم دارایی دیجیتال خود را راه اندازی کرد تا به ساخت محصولات مرتبط با بلاک چین کمک کند. در ماه مه نیز تیم جدید خود را به طور خاص برای ارائه زیرساخت وب 3 معرفی کرد.

 

مترجم: محمدامین علی‌زاده

منبع: CryptoPotato

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×