» ارز دیجیتال » سینونیم کیف پول بیت‌کوین موبایل خود را راه اندازی کرد
سینونیم

سینونیم کیف پول بیت‌کوین موبایل خود را راه اندازی کرد

7 آبان 1401 2

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، سینونیم (Synonym)، ارائه‌دهنده خدمات شبکه بیت‌کوین و لایتنینگ، کیف‌پول بیت‌کیت (Bitkit)، کیف ‌پول بیت‌کوین برای موبایل با سیستم‌عامل اپل و اندروید را منتشر کرده است.
این کیف‌پول دارای ویژگی‌های زیادی مانند پروفایل‌های اجتماعی، مخاطبین قابل پرداخت پویا، فیدهای داده‌های قابل کارکرد و حساب‌های وب بدون رمز عبور است. علاوه بر این، این کیف پول از سید(seed)های رمزنگاری بیت‌کوین برای تولید کلیدهای پروتکل وب جدید این شرکت به نام اسلش‌تگز(Slashtags) استفاده می‌کند.

سینونیم
اسلش‌تگز به کاربران امکان می‌دهد تا کنترل داده های خود را در دست بگیرند. این پروتکل نیازی به بلاکچین ندارد و شامل پروفایل‌های اجتماعی غیرقابل سانسور، مخاطبین به‌روز شده خودکار، اولویت‌های پرداخت تماس، احراز هویت بدون رمز عبور و برخی ویژگی های اضافی نیز می‌شود.
پائولو آردوینو (Paolo Ardoino)، مدیر عامل شرکت سینونیم گفت: «بیت‌کیت یک برنامه معمولی بیت کوین نیست و تیم سینونیم موفق شده است تا کیف‌پول‌ها را با طراحی زیبا و ویژگی‌های نوآورانه و مفیدی که به اطمینان از هایپربیت کوینیزاسیون کمک می‌کند، به سطح بعدی برساند.”

پروتکل اسلش‌تگز منبع باز و مدولار است که به اکوسیستم اجازه می‌دهد تا به طور گسترده در دسترس سازندگان باشد. در واقع، این شرکت حتی یک کیت توسعه نرم‌افزاری را منتشر کرد که به عنوان سندباکس یا «Playground» عمل می‌کند و توسعه‌دهندگان می‌توانند از آن برای شبیه‌سازی موارد استفاده مختلف اسلش‌تگز استفاده کنند.
علاوه بر این، در کنفرانس اخیر PlanB، سینونیم دو ابتکار جدید را اعلام کرد: پیر(Pear)، یک سیستم اعتباری توکن شده برای دارایی‌ها، محصولات و خدمات، و بلک‌تنک(Blocktank) که به صرافی‌ها و ارائه دهندگان کیف‌پول اجازه می‌دهد تا به سرعت کاربران را وارد شبکه لایتنینگ کند.

تبلیغات جام جهانی قطر

مترجم:‌ مهدی گچلو

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: Bitcoin Magakzine

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×