» ارز دیجیتال » کارمندان بایننس باید به دوره 90 روزه قبل از معامله پایبند باشند
بایننس

کارمندان بایننس باید به دوره 90 روزه قبل از معامله پایبند باشند

20 دی 1401 3

در تاریخ 10 ژانویه، توییتی در رابطه با سیاست کارکنان صرافی ارز دیجیتال بایننس برای جلوگیری از تجارت داخلی منتشر شد. این توییت ادعا می‌کند که کارکنان بایننس با هر رتبه‌ای مجاز به شرکت در معاملات کوتاه‌ مدت شخصی نیستند و باید حداقل 90 روز در موقعیت‌های خود باشند.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، از زمان سقوط FTX، صرافی کریپتو بایننس، چه در داخل و چه در خارج از صنعت کریپتو، نقطه بحث اصلی بوده است. این شرکت و موسس آن، چانگ پنگ ژائو (Changpeng” Zhao) و به اختصار CZ، در تلاش برای حفظ این کمپانی بزرگ قرار گرفته است.

در 10 ژانویه (20 دی)، توییتی در رابطه با سیاست کارکنان صرافی ارز دیجیتال برای جلوگیری از تجارت داخلی منتشر شد. این توییت ادعا می‌کند که کارکنان بایننس با هر رتبه‌ای مجاز به شرکت در معاملات کوتاه‌ مدت شخصی نیستند و باید حداقل ۹۰ روز در موقعیت‌های خود باشند.

کوین تلگراف با بایننس تماس گرفت تا خط مشی خود را تأیید و در مورد پیامدها اظهار نظر کند.

تبلیغات جام جهانی قطر

یکی از سخنگویان شرکت به کوین تلگراف پاسخ داد که برای استفاده از اطلاعات داخلی به منظور سود توسط کارمندان و اعضای خانواده، سیاست تحمل صفر دارد.

هر کارمندی مشمول توقف 90 روزه سرمایه‌گذاری‌هایی است که انجام می‌دهد و رهبران بایننس موظف هستند هرگونه فعالیت تجاری را به صورت فصلی گزارش دهند.

این سخنگو در ادامه گفت که این شرکت دارای یک فرآیند داخلی برای ایستادن در مقابل این شرایط است. این حرکت شامل پروتکل‌های داخلی می‌باشد که توسط یک تیم امنیتی بررسی می‌شود تا کسانی را که دست به چنین رفتاری زده‌اند، پاسخگو بدانند.

نماینده بایننس خاطرنشان کرد: “فسخ فوری حداقل عواقب است.”

پوشش قبلی از سال 2018 (1397) در مورد سیاست پیشگیری از معاملات داخلی بایننس، یک دوره زمانی 30 روزه قبل از معامله دارایی‌ها را به جای دوره 90 روزه تمدید شده در حال حاضر گزارش کرده است. این شرکت در مورد این تغییر اظهار نظر نکرد.

بایننس

پاسخ به این توییت باعث شد که برخی از اعضای جامعه این سوال را مطرح کنند که چگونه می‌توان چنین سیاستی را عملاً اجرا کرد، در حالی که بسیاری دیگر این عمل را «معقول» نامیدند.

دنیای کریپتو که حول محور بایننس می‌چرخد متوقف نمی‌شود. دادستان‌های فدرال در ایالات متحده در حال انجام تحقیقاتی درباره این صرافی ارزهای دیجیتال در رابطه با اتهامات پولشویی هستند.

علاوه بر این، در 4 ژانویه (14 دی)، رگولاتورها در ایالات متحده یک “اعتراض محدود” به پیشنهاد بایننس آمریکا (Binance.US) برای خرید میلیارد دلاری ویجر دیجیتال (Voyager Digital) ارائه کردند.

در همین حال، بایننس به عنوان یکی از اولین شرکت‌های رمزارزی در انجمن متخصصان تایید شده می‌باشد که برای رسیدگی به استانداردهای انطباق حرکت می‌کند.

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مهدی گچلو

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: Cointelegraph

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×