» آرشیو اخبار » کاردانو (ADA) تنها رمزارز بزرگی که در FTX لیست نشد
کاردانو

کاردانو (ADA) تنها رمزارز بزرگی که در FTX لیست نشد

22 آبان 1401 4

چارلز هاسکینسون ضمن ابراز خوشحالی از عدم حضور کاردانو در FTX، گفت: آدا (ADA) تنها ارز دیجیتال برتری بود که قبل از سقوط، در صرافی اف‌تی‌ایکس لیست نشده بود

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، در طول هفته‌ای که به عقیده برخی، بدترین هفته در تاریخ رمزارزها بود، بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال سقوطی شارپی را تجربه کردند. در این بین، کاردانو (ADA) نیز از این قاعده مستثنی نشد، هرچند در مقایسه با سایر رمزارزهای اصلی، ضرر کمتری را تاکنون شاهد بوده است.

کاردانو

اتفاقی که منجر به این فاجعه‌ی بزرگ شد، سقوط صرافی بزرگ و مشهور اف‌تی‌ایکس (FTX) بود. شرکت اف‌تی‌ایکس مستقر در باهاما، روز جمعه پس از هجوم مشتریان و برداشت‌های زیادی که اوایل این هفته تجربه کرد، اعلام ورشکستگی نمود.

تبلیغات جام جهانی قطر

کناره‌گیری بایننس برای کمک به احیای این شرکت و خرید آن نیز همانند کاتالیزوری قوی به شتاب این جریان افزود و پیامد آن شدیدترین سقوط بازار رمزارزها طی سال‌های اخیر بود. پس از سقوط اف‌تی‌ایکس (FTX)، عدم اطمینانی که این اتفاق در بازار رمزارزها ایجاد کرد، ضربه جدی و کشنده‌ای به پیکر بازار وارد نمود.

با توجه به اینکه قیمت‌ها همچنان فشار فروش زیادی را تحمل می‌کنند و همه دارایی‌های دیجیتال در معرض زیان‌های شدیدتر قرار دارند، تحلیلگران بر این باورند که میزان این خسارت به اطلاعاتی بستگی دارد که طی روزهای آینده منتشر می‌شوند.

یکی از نهنگ‌های کاردانو در توییتر نوشت:

«اگرچه باتوجه به اینکه کل بازار در این گرداب فرو رفته است، ممکن است نتیجه در کوتاه مدت برای همه رمزارزها یکسان به نظر برسد، و شباهت‌های سطحی زیادی بین آنها وجود داشته باشد، ولی وضعیت کاردانو کاملاً متفاوت است و این در بلند مدت مشخص خواهد شد. بهترین روزها در انتظار کاردانو است.»

این کاربر به نام ADA Whale از عملکرد پایین قیمت کاردانو (ADA) از ابتدای سال 2022 تاکنون چندان راضی نیست. او می گوید اگرچه تا زمانی که بازار تحت این فشار باقی بماند، نتیجه کوتاه مدت برای همه یکسان است، اما آنچه مهم است، عملکرد شبکه‌های مختلف در بلندمدت است.

او پیش‌بینی می‌کند که «بهترین روزها در انتظار کاردانو است»، چرا که به عقیده او کاردانو کاملاً متفاوت از سایرین عمل می‌کند. این نهنگ کاردانو پیش از این نیز پیش‌بینی‌های صعودی متعددی درباره این ارز داشته و به‌طور کلی شبکه کاردانو را بستری متفاوت می‌بیند که میزبان غول‌های بزرگ فناوری در این صنعت است.

در میان بحران جاری، چارلز هاسکینسون خوشحالی خود از عدم حضور کاردانو در این صرافی را ابراز کرد. چراکه آدا (ADA) تنها ارز دیجیتال برتری بود که قبل از سقوط، در صرافی اف‌تی‌ایکس لیست نشده بود. بیت‌بوی (Bitboy)، یکی از اینفلوئنسرهای برتر حوزه رمزارزها، در آن زمان گفته بود که لیست شدن آدا در اف‌تی‌ایکس ممکن است به دلیل لیکوئیدشدن احتمالی، به یک تراژدی بزرگ تبدیل شود.

گفتنی است که در زمان نگارش این مطلب، کاردانو با حدود 19.90 درصد کاهش با قیمت 0.334 دلار معامله می‌شود.

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم: مرضیه مظاهری

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: u.today

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×