» ارز دیجیتال » چرا توکن گالا بیش از 90 درصد دامپ شد؟
گالا

چرا توکن گالا بیش از 90 درصد دامپ شد؟

16 آبان 1401 2

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، توکن گالا(GALA) نسبت به سقف تاریخی خود در 0.8367 دلار، 96 درصد کاهش یافته است. در 24 ساعت گذشته، قیمت شاهد کاهش 16 درصدی بوده و در زمان نگارش این مطلب، در 0.03325 دلار معامله می شود. چندین کوین و توکن دیگر در نمودار قیمت روزانه خود دارای خطوط قرمز هستند، اما دلیل کاهش قیمت گالا با همه آنها متفاوت است.

دلیل کاهش 90 درصدی توکن گالا

در 4 نوامبر 2022 (13 آبان)، پی نتورک(pNetwork) دلایل کاهش قیمت GALA را در یک سری توییت به اشتراک گذاشت. صاحب حساب به طور کامل علل، اثرات و پس از آن بحران را توضیح داد. علاوه بر این، راه حل‌های لازم را نیز ارائه کرد.

حساب وابسته به توکن گالا، pNetwork، گفت که آنها به خود حمله کرده‌اند تا از هرگونه حمله خارجی جلوگیری کنند. این توییت پس از توییت کریپتو پکشیلد (Crypto Watchdog PeckShield) منتشر شد که ادعا می‌کرد بازی‌های گالا ممکن است مورد حمله هکرها قرار گرفته و در خطر از دست دادن یک میلیارد دلار توکن‌های گالا باشند.

تبلیغات جام جهانی قطر

pNetwork اعلام کرد که تمام توکن‌های موجود در بلاکچین اتریوم ایمن هستند، اما آنهایی که در پنکیک سواپ (Pancakeswap) قرار دارند، در خطر می‌باشند. در این خصوص دلیل “پیکربندی نادرست پی نتورک” بیان شد. این توییت تأیید کرد که آنها با سایر صرافی‌ها برای ایجاد تعادل و «بازیابی عملکرد واریزی‌ها و برداشت‌های pGALA» کار می‌کنند.

 

احتیاط به سرمایه گذاران

اگرچه آنها تایید می‌کنند که توکن‌های موجود در بلاکچین اتریوم ایمن و معتبر هستند، اما سرمایه گذاران باید از استخرهای پنکیک سواپ فاصله بگیرند. در این توییت آمده است که «در حال حاضر، لطفاً استخر pancakeswap.finance موجود را نامعتبر در نظر بگیرید» و «لطفاً مبادله یا سواپ به/از این استخر را انجام ندهید».

شبکه در حال کار بر روی تخلیه تمام استخر از پنکیک سواپ است و به کاربران گفته می‌شود که چیزی از استخر خریداری نکنند، در غیر این صورت روند بازیابی را کند می‌کند، و کسانی که می‌خواهند در پنکیک سواپ خرید کنند، همه چیز را از دست خواهند داد، زیرا توکن‌های جدید GALA در پنکیک سواپ غیرقابل استفاده هستند. علاوه بر این، هزینه BNB برای خرید این توکن‌ها مستعد هک است. برای ایمن تر بودن، به مردم توصیه می‌شود که سرمایه خود را با خرید GALA در پنکیک سواپ هدر ندهند.

گالا

آینده پی نتورک

pNetwork استراتژی آینده خود را در این سری از توییت‌ها به اشتراک گذاشت. این اطمینان را به کاربران داد که چنین حادثه ای در آینده اتفاق نخواهد افتاد و آنها بابت مسائل اخیر متاسفند.

آنها گفتند که پس از بررسی مناسب، طی چند ساعت آینده جامعه را در مورد روند بازیابی به‌روزرسانی خواهند کرد، ضمناً به کاربران توصیه می‌شود از هرگونه انتقال، اشتراک‌گذاری و معامله گالا در شبکه هوشمند بایننس (BSC) خودداری کنند.

به تمام سرمایه‌گذارانی که در فرآیند تخلیه، توکن‌های خود را از دست داده‌اند، در روزهای آینده توکن‌های جدیدی داده می‌شود. جامعه بر روی ایجاد یک توکن جدید و جایگزینی آن با نمونه قدیمی کار می‌کند. با این حال، آنها هشدار دادند که “این توکن جدید هنوز صادر نشده است، بنابراین حواستان باشد که هدف کلاهبرداری قرار نگیرید و در این خصوص ما به‌روزرسانی‌های رسمی خود را به اشتراک خواهیم گذاشت”.

با این وجود، برای آن دسته از سرمایه‌گذارانی که پس از آن توکن را خریداری کرده‌اند، جامعه BNBهایی را که برای خرید توکن‌ها خرج کرده‌اند، به آنها پرداخت می‌کند.

در پایان تاپیک، pNetwork مجدداً با گفتن دوباره این که pGALA را در پنکیک سواپ، بایننس اسمارت‌چین یا همان زنجیره هوشمند بایننس یا هر DEX دیگری خریداری نکنید، به سرمایه گذاران هشدار داد.

گالا

سخن آخر

پس از کاهش ارزش توکن گالا، شایعاتی مبنی بر هک شدن بلاکچین و از دست دادن بیش از یک میلیارد دلار توکن منتشر شد. pNetwork در توییتر برای جلوگیری از هر گونه سردرگمی پاسخ داد و به سرمایه‌گذاران در این خصوص هشدار داد.

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مهدی گچلو

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: Cryptopolitan

 

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×