» ارز دیجیتال » همکاری دومینیکا با هیوبی برای برنامه هویت دیجیتال
هیوبی

همکاری دومینیکا با هیوبی برای برنامه هویت دیجیتال

8 آذر 1401 2

صرافی ارزهای دیجیتال هیوبی (Huobi) با مشترک المنافع دومینیکا (Dominica) همکاری کرده است تا یک سرویس هویت دیجیتال و توکن ملی را ارائه کند که نوید شهروندی دیجیتال کشور جزیره‌ای هند غربی را می‌دهد.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، صرافی ارزهای دیجیتال هیوبی (Huobi) با مشترک المنافع دومینیکا (Dominica) همکاری کرده است تا یک سرویس هویت دیجیتال و توکن ملی را ارائه کند که نوید شهروندی دیجیتال کشور جزیره‌ای هند غربی را می‌دهد.

با جمهوری دومینیکن بزرگتر اشتباه نشود، دومینیکا خانه حدود 72,000 نفر است و در وسط مجمع الجزایر آنتیل (Antilles) کوچک واقع شده است. دولت به دنبال کشف تکنولوژی متاورس و وب 3 برای توسعه آن و جذب استعدادها از اکوسیستم ارزهای دیجیتال و بلاکچین است.

این کشور جزیره‌ای یکی از اولین کشورهای حوزه کارائیب است که برنامه شهروندی از طریق سرمایه گذاری پذیرفته است. پاسپورت دومینیکا امکان دسترسی به بیش از 130 کشور در سراسر جهان از جمله سرزمین اصلی چین، هنگ کنگ، اتحادیه اروپا، سوئیس، بریتانیا و سنگاپور را فراهم می‌کند.

تبلیغات جام جهانی قطر

هیوبی

دولت دومینیکا با هیوبی برای صدور کوین دومینیکا (DMC) و اسناد هویت دیجیتال (DID) با دارندگان DMC که قرار است شهروندی دیجیتال در این کشور اعطا شود، همکاری خواهد کرد. DMC و DID در شبکه ترون (TRON) اجرا می‌شوند و در هیوبی پرایم (Huobi Prime) صادر می‌شوند و به عنوان اعتبار برای پلتفرم متاورس آینده مبتنی بر دومینیکا عمل خواهند کرد.

توکن‌های DMC از طریق پل زنجیره‌ای بیت تورنت با زنجیره هوشمند اتریوم و بایننس سازگار خواهند بود. کاربران ثبت نام شده هیوبی پرایم واجد شرایط ایردراپ DMC و DID هستند.

مورد استفاده اولیه برای DID شامل احراز هویت (KYC) در صرافی ارزهای دیجیتال، افتتاح حساب های بانکی در دومینیکا و همچنین درخواست وام و ثبت شرکت‌های دیجیتال است.

هیوبی در نوامبر 2022 (آبان 1401) با استناد به موضع ارز دیجیتال در منطقه، از برنامه‌های خود برای انتقال دفتر مرکزی خود از سیشل (Seychelles) به کارائیب رونمایی کرد. همچنین دومینیکا برنامه CBDC بانک مرکزی کارائیب شرقی (ECCB) را در دسامبر 2021 (آذر 1400) پذیرفت.

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مهدی گچلو

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: Cointelegraph

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×