» ارز دیجیتال » همکاری خالق آیپاد با لجر جهت ساخت کیف پول رمزنگاری جدید
کیف پول

همکاری خالق آیپاد با لجر جهت ساخت کیف پول رمزنگاری جدید

15 آذر 1401 6

ارائه‌دهنده کیف پول سخت‌افزاری لجر (Ledger) که به خاطر کیف پول سرد معروف است، هفتمین کیف پول رمزنگاری خود را با همکاری خالق آیپاد (iPod) اصلی معرفی کرد.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، ارائه‌دهنده کیف پول سخت‌افزاری لجر (Ledger) که به خاطر دستگاه‌های ذخیره‌سازی یا کیف پول سرد معروف است، هفتمین کیف پول رمزنگاری خود را با همکاری خالق آیپاد (iPod) اصلی معرفی کرد.

تونی فادل (Tony Fadell)، مخترع مدل نمادین آیپاد کلاسیک، با لجر همکاری کرده است تا به این شرکت کمک کند تا جدیدترین کیف پول خود را که به نام لجر استکس (Ledger Stax) شناخته می‌شود، طراحی کند. این شرکت این خبر را در 6 دسامبر (15 آذر) در رویداد توسعه دهندگان Web3 Ledger، Ledger Op3n، در پاریس منتشر کرد.

کیف پول سخت افزاری جدید لجر یک دستگاه به اندازه کارت اعتباری است که دارای نمایشگر بزرگ جوهر E، لمس خازنی، پشتیبانی از بلوتوث، شارژ بی سیم و موارد دیگر می‌باشد.

تبلیغات جام جهانی قطر

برای اولین بار در خط تولید لجر، استکس دارای یک نمایشگر خمیده است که می‌تواند برای نشان دادن نام دارنده یا سایر اطلاعات کیف پول، درست مانند کتاب استفاده شود. این دستگاه همچنین مجهز به آهنربا است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا ذخیره سازی چندین دستگاه مشابه را سازماندهی کنند و آنها را به ترتیب استک کنند و به همین دلیل است که لجر استکس به این نام خوانده می‌شود.

هنگام طراحی دستگاه، فادل به این فکر کرد که استک مدرن پول نقد چگونه خواهد بود.

کیف پول
کیف پول سخت افزاری لجر استکس

فادل که روی سه نسل اول آیفون نیز کار می‌کرد، لجر استکس را با همکاری شرکت طراحی صنعتی لیر (Layer) طراحی کرد.
بر اساس این اعلامیه، لجر استکس در سه ماهه اول 2023 (زمستان 1401) در دسترس خواهد بود و مشتریان اکنون می‌توانند کیف پول را در وب سایت رسمی لجر پیش خرید کنند. در آینده نیز از طریق خرده فروشان انتخابی مانند بست بای (BestBuy) در ایالات متحده در دسترس خواهد بود.

یکی از سخنگویان لجر به کوین تلگراف گفت: کیف پول لجر استکس 279 دلار قیمت دارد. این دستگاه به طور قابل توجهی گران‌تر از کیف پول قبلی لجر یعنی لجر نانو اس پلاس (Ledger Nano S Plus) است. نانو اس پلاس که به طور رسمی در آوریل 2022 (فروردین 1401)منتشر شد، در زمان نگارش مقاله 79 دلار قیمت دارد. نسخه قبلی، نانو ایکس (Nano X)، 149 دلار قیمت دارد.

به گفته لجر، جدیدترین محصول کیف پول برای تسهیل تعامل و امضای تراکنش‌ها با صفحه نمایش لمسی و نمایشگر بزرگتر طراحی شده است.

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مهدی گچلو

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: Cointelegraph

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×