» آرشیو اخبار » متامسک و ارائه خدمات جدید به کاربران
متامسک

متامسک و ارائه خدمات جدید به کاربران

23 مهر 1401 9

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، اکنون کاربران متامسک (Metamask) در ایالات متحده به لطف ادغام آن با ACH، راه آسان‌تری برای خرید رمزارزهای خود خواهند داشت.

متامسک به تلاش برای رهبری در دنیای کیف پول‌های ارزهای دیجیتال ادامه داده و ابزارهای جدیدی را ارائه می‌دهد تا خرید ارزهای دیجیتال را برای کاربرانش ‌راحت‌تر کند.

در 13 اکتبر (21 مهر ماه) ساردین (Sardine)، یک پلتفرم مالی که تسویه حساب فوری ACH را ارائه می‌کند، همکاری با کانسِنسیس (ConsenSys) را تایید کرد تا به کاربران متامسک (ConsenSys) در ایالات متحده اجازه دهد که ارزهای دیجیتال را با حساب‌های بانکی خود از طریق رابط کاربری کیف پول خریداری کنند.

تبلیغات جام جهانی قطر

ما مثل روباه مکار نیستیم

ما شرایط پرداخت‌ها را برای کاربران متامسک سریعتر و ایمن‌تر کرده‌ایم🦊

—برگرفته از حساب توئیتر @sardine در 13 اکتبر 2022

این آخرین همکاری اعلام شده توسط متامسک است. قبل از این، این کیف پول ارتباطی را با اَسِت ریَلیتی (Asset Reality) فاش کرد تا به کاربران کمک کند که ارزهای دیجیتال سرقت شده خود را به صورت رایگان بازیابی کنند.

این همکاری برای ساردین یک دستاورد دیگر در نقشه راه آن خواهد بود. اخیراً، این تیم 51.5 میلیون دلار از سرمایه‌گذاری سری B به رهبری شرکت سرمایه‌گذاری معروف a16z و با حمایت دیگر نام‌های بزرگی در این صنعت مانند ویزا (Visa) و گوگل وِنچِرز (Google Ventures) جمع‌آوری کرده است.

کانسنسیس (ConsenSys)، شرکت فناوری بلاکچین توسعه دهنده متامسک نیز در رویداد تامین مالی ساردین شرکت کرد.

متامسک

متامسک انتقال فوری ACH در ایالات متحده را فعال می‌کند

برای استفاده از گزینه جدید پرداخت آنی در اِی سی اِچ یا Instant ACH، کاربران متامسک باید از فرآیند احراز هویت (KYC) اجباری ساردین پیروی کنند که در 48 ایالت ایالات متحده در دسترس است. ایالت‌های هاوایی و نیویورک نیز به زودی به این لیست اضافه خواهند شد.

برای مبارزه با کلاهبرداری و جرایم الکترونیکی، ساردین محدودیت خرید تا سقف 3 هزار دلار در روز، 5 هزار دلار در هفته و 25 هزار دلار در ماه برای بیش از 30 توکن را تعیین کرده است که این اطلاعات در هنگام انتشار مورد بررسی قرار نگرفت.

کانسنسیس در یک بیانیه مطبوعاتی رسمی اعلام کرد که روش پرداخت فوری ارائه شده توسط ساردین در مقایسه با سیستم پرداخت سنتی که در آن خرید با کارت اغلب مورد استقبال قرار نمی‌گیرد، احتمالاً کارآمدتر است.

“اینستَنت اِی سی اِچ (Instant ACH) اجازه می‌دهد تا سفارشات بر خلاف سرویس سفارش استاندارد ACH به جای چند روز، در چند دقیقه تکمیل شوند و برخلاف ACH معمولی در روزهای تعطیل نیز کار می‌کند.”

زیرساخت ساردین توسط شرکت‌های بزرگ ارزهای دیجیتال مانند FTX، مون پِی (MoonPay)، آتوگرِف (Autograph) و غیره استفاده می‌شود.

 

متامسک قصد دارد دامنه‌های خود را گسترش دهد

همانطور که اخیراً نیز در گزارشات آمده است، این کیف پول راه اندازی پورتفولیو دَپ (Portfolio Dapp) را اعلام کرده است. این ابزاری برای کاربران است که می‌توانند از آن در جهت جمع آوری و نظارت بر دارایی‌های خود در چندین حساب و شبکه مانند اتریوم، آپتیمیزم (Optimism)، شبکه هوشمند بایننس (BNB Smart Chain)، پالیگان (Polygon)، فانتوم (Fantom)، آربیتروم (Abritrum) و آوالانچ (Avalanche) استفاده کنند.

به لطف این ویژگی، متامسک برای رقابت با سایر غول‌های صنعت رمزارزها مانند FTX وارد میدان شده است. FTX نیز خدمات مشابهی را از طریق بلاک فولیو (Blockcfolio) که کیف پول و سرویسی است که توسط FTX در سال 2020 خریداری کرده، ارائه می‌کند.

علاوه بر این، در اواخر سپتامبر، متامسک ابزار جدیدی به نام متامسک اینستتوشنال (MMI – MetaMask Institutional) را معرفی کرد. این سرویس نسخه‌ای از کیف پول است که برای پاسخگویی به نیازهای بازیگران سازمانی در زمینه فعالیت در حوزه وب3 و امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) طراحی شده است.

به گفته لیز متیو (Liz Mathew)، رئیس جهانی رشد و مشارکت برای موسسه متامسک، اضافه شدن متامسک‌های جدید (کوبو – Cobo، فلوتینگ پوینت گروپ – Floating Point Group ، لیمینال – Liminal وپروپاین – Propine) تعداد کل نگهبان‌های تحت حمایت موسسه متامسک را به یازده نفر می‌رساند که موقعیت متامسک را به صورت “کیف پول سازمانی برتر برای Web3” تقویت می‌کند.

 

مترجم: محمدامین علی‌زاده

منبع: CryptoPotato

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×