» ارز دیجیتال » متامسک ردیاب ارزش پورتفولیو NFT را راه اندازی کرد
متامسک

متامسک ردیاب ارزش پورتفولیو NFT را راه اندازی کرد

11 آبان 1401 2

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، کاربران متامسک (MetaMask) اکنون می‌توانند ارزش توکن غیرقابل تعویض (NFT) خود را از طریق آخرین محصول خود ردیابی کنند. ارائه‌دهنده کیف پول ویژگی جدیدی را در 2 نوامبر(11 آبان) اعلام کرد که اطلاعات قیمتی به‌روز شده را برای بیش از 5000 مجموعه NFT که توسط کاربران متامسک نگهداری می‌شوند، ارائه می‌کند.

ابزار جدید در نتیجه مشارکت با ان اف تی بانک (NFTBank)، یک ابزار مدیریت پورتفولیو NFT و موتور ارزیابی، ارائه شده است. NFTBank برای ایجاد پیش‌بینی‌های خود از الگوریتم‌های یادگیری ماشینی یا همان ماشین لرنینگ استفاده می‌کند، که کاربران را با تخمین‌های قیمت برای NFT‌های منفرد در یک مجموعه به‌روزرسانی می‌کند.

متامسک

تبلیغات جام جهانی قطر

بر اساس این اطلاعیه، این الگوریتم هنگام محاسبه ارزش قیمت، پارامترهایی مانند قیمت کف، نادر بودن و توزیع پیشنهاد و تقاضا را در نظر می‌گیرد. ظاهراً این ابزار، دقت حدود 90 درصدی را در پیش بینی قیمت ارائه می دهد.
دنیل کیم (Daniel Kim)، مدیر عامل NFTBank، گفت که وضعیت فعلی بازار و نوسانات، درک قیمت‌گذاری را بسیار مهم‌تر می‌کند.

محصول جدید در حالی ارائه می شود که متامسک به گسترش قابلیت‌های خود در فضای Web3 ادامه می دهد.
اخیراً اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه شرکت نرم‌افزار بلاکچین کانسنسیس (ConsenSys) قصد دارد هر سال 2.4 میلیون دلار برای کمک به راه‌اندازی سازمان مستقل غیرمتمرکز متامسک گرنتز (MetaMask Grants) اختصاص دهد. DAO توسط کارمندان متامسک هدایت می‌شود و به توسعه دهندگان خارجی کمک هزینه می‌دهد تا در اکوسیستم فعالیت کنند.

مترجم:‌ مهدی گچلو

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: Cointelegraph

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×