» ارز دیجیتال » همکاری آوالانچ برای تامین انرژی خدمات زیرساختی علی بابا کلود در آسیا
علی بابا

همکاری آوالانچ برای تامین انرژی خدمات زیرساختی علی بابا کلود در آسیا

12 آذر 1401 4

علی بابا کلود (Alibaba Cloud)، با نام مستعار علیون (Aliyun)، زیرمجموعه‌ای از غول تجارت الکترونیک چینی علی بابا (Alibaba)، یکپارچگی با بلاکچین آوالانچ (Avalanche) را برای تقویت ابتکارات نود به عنوان سرویس (Node-as-a-Service) این شرکت اعلام کرد.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، علی بابا کلود (Alibaba Cloud)، با نام مستعار علیون (Aliyun)، زیرمجموعه‌ای از غول تجارت الکترونیک چینی علی بابا (Alibaba)، یکپارچگی با بلاکچین آوالانچ (Avalanche) را برای تقویت ابتکارات نود به عنوان سرویس (Node-as-a-Service) این شرکت اعلام کرد.

همکاری آوالانچ با علی بابا کلود توسعه ابزارهایی را به همراه خواهد داشت که کاربران را قادر می‌سازد تا نودهای اعتبارسنج (validator) را در پلتفرم بلاکچین عمومی آوالانچ در آسیا راه‌اندازی کنند. این ادغام به توسعه دهندگان آوالانچ اجازه می‌دهد تا از زیرساخت پلاگ و پلی (plug-and-play) علی بابا کلود به عنوان سرویسی برای راه اندازی اعتبار سنجی های جدید استفاده کنند.

توسعه‌دهندگانی که در ساعات اوج مصرف انتظار منابع زیادی دارند، می‌توانند از منابع اضافی که شامل محاسبات، ذخیره‌سازی و توزیع می‌باشد و توسط علی بابا کلود ارائه می‌شود، استفاده کنند.

تبلیغات جام جهانی قطر

علی بابا

طبق این اعلامیه، آوالانچ میزبان بیش از 1200 اعتبارسنج است و تقریباً 2 میلیون تراکنش روزانه را پردازش می‌کند. با توجه به اینکه کلود به عنوان بزرگترین ارائه دهنده خدمات ابری آسیایی در منطقه آسیا-اقیانوسیه می‌باشد، مقیاس این مشارکت گسترده است.

به عنوان بخشی از این ادغام، علی بابا کلود با ارائه اعتباری به توسعه دهندگان آوالانچ برای هر یک از خدمات خود، تبلیغ ویژه‌ای را انجام داد. آوالانچ در حال حاضر بیش از 1000 پروژه از جمله اکوسیستم های مالی غیرمتمرکز (DeFi) مانند آوه (Aave)، کرو (Curve)، بنکیو (BENQi)، سوشی (Sushi) و چینلینک (Chainlink) را تامین می‌کند.

سرمایه‌گذار چینی، بو شن (Bo Shen)، شریک عمومی صندوق سرمایه‌گذاری ریسک‌پذیر فنبوشی کپیتال (Fenbushi Capital) تحت مشاوره ویتالیک بوترین (Vitalik Buterin)، ادعا کرد که 42 میلیون دلار از تراست ولت (Trust Wallet) خود را از دست داده است.
شن تأیید کرد که وجوه تخلیه شده متعلق به او بوده و به سرمایه فنبوشی مربوط نیست.

شرکت تجزیه و تحلیل بلاکچین اسلومیست (SlowMist) از دست دادن سرمایه شن را تأیید کرد و در عین حال هیچ مشکل امنیتی را از تراست ولت تأیید نکرد.

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مهدی گچلو

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: Cointelegraph

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×