» آرشیو اخبار » هش ریت دوج کوین به بالاترین سطح 7 ماه گذشته رسید

هش ریت دوج کوین به بالاترین سطح 7 ماه گذشته رسید

29 مهر 1401 3

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، هش ریت دوج کوین (Dogecoin) در سال 2022 رشد خوبی داشته است. در پایان سال 2021، هش ریت این شبکه حدود 371 تراهش در ثانیه (TH/s) بود و تا ماه می (اردیبهشت) به حدود 540 تراهش در ثانیه (TH/s) رسید. البته تا زمان راه‌اندازی هاردفورک مِرج در شبکه اتریوم که در ماه سپتامبر اتفاق افتاد، افزایش زیادی در این معیار مشاهده نشد. از آن زمان به بعد، مهاجرت ماینرهای اتر (ETH) به شبکه‌های دیگر، به نفع دوج کوین بوده و به همین دلیل هش ریت آن به بالاترین سطح طی 7 ماه گذشته رسید.

هش ریت دوج کوین

حباب هش ریت دوج کوین

اوایل این هفته، هش ریت دوج کوین یکی از بالاترین جهش‌های تاریخ خود را تجربه کرد. این اتفاق در روز سه‌شنبه زمانی رخ داد که هش ریت ماینینگ این میم‌کوین از پایین‌ترین سطح روزانه در حدود 373 TH/s با جهشی ناگهانی، به مرز 815 TH/s رسید. در حال حاضر این معیار عدد 497 تراهش بر ثانیه را نشان می‌دهد.

تبلیغات جام جهانی قطر

جالب است بدانید که دوج کوین از زمان تکمیل ارتقاء اتریوم، به دومین شبکه بزرگ اثبات کار بعد از بیت کوین تبدیل شده است. همین امر دوج کوین را به یک انتخاب معقول برای ماینرهایی تبدیل کرده است که به دنبال ادامه فعالیت خود هستند. هرچند، در مقایسه با لایت کوین که در حال حاضر از هش ریتی معادل 518.54 ترا هش بر ثانیه (TH/s) برخوردار است، همچنان نرخ هش کمتری دارد.

جامعه چه انتظاری دارد؟

به جرات می‌توان گفت که انتظارات جامعه از قیمت میم‌کوین‌ها کاهش یافته است. میم‌کوین‌ها در اصل دارایی‌های دیجیتالی هستند که در بازارهای صعودی به بهترین شکل می‌درخشند و حرکت‌های نزولی بازار با آنها چندان مهربان نبوده است.

به همین سبب، انتظار جامعه از قیمت آنها همچنان پایین است. استفاده از ویژگی برآورد قیمت در وبسایت مرجع کوین‌مارکت‌کپ (Coinmarketcap) نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران به طور متوسط، بیش از 8 درصد انتظار رشد برای این دارایی را تا پایان اکتبر 2022 (اوایل آبان) ندارند.

نکته‌ای که باید در نظر داشت این است که این استنباطی است که با توجه به آرای تنها حدود 1320 نفر از اعضای جامعه حاصل شده است، بنابراین این داده‌ها نمی‌توانند دقیقاً آنچه را که در بازار گسترده تر دارایی دیجیتال انتظار می‌رود، نشان دهد. با این حال، اگر برآوردهای کوین‌مارکت‌کپ درست باشد، قیمت DOGE تا پایان اکتبر به 0.64 دلار خواهد رسید.

به لحاظ تکنیکال، دوج کوین در حال حاضر با قیمت 0.059 دلار و کاملاً پایین‌تر از میانگین متحرک 50 روزه خود معامله می‌شود. فشار فروش وارد شده بر این میم‌کوین همچنان بالاست اما خوشبختانه در نزدیکی تراز 0.058 دلار حمایتی قوی مانع از سقوط شدید قیمت می‌شود.

مترجم: مرضیه مظاهری

منبع: newsbtc

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×