» آرشیو اخبار » هاسکینسون : اتریوم کلاسیک یک پروژه مرده است
هاسکینسون : اتریوم کلاسیک یک پروژه مرده است

هاسکینسون : اتریوم کلاسیک یک پروژه مرده است

29 شهریور 1401 3

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، پس از آنکه یکی از حامیان اتریوم کلاسیک، چارلز هاسکینسون (Charles Hoskinson) را به تلاش برای ایجاد اختلال در جامعه این شبکه به دنبال پیشنهاد مالیات 20 درصدی ماینرها متهم کرد، بنیانگذار کاردانو کل پروژه را به شدت مورد انتقاد قرار داد.

هاسکینسون در جدیدترین توییت خود اتریوم کلاسیک را ” پروژه مرده” نامید که هیچ هدف یا استدلال قانع‌کننده‌ی واقعی برای آن وجود ندارد.

 

تبلیغات جام جهانی قطر

“من عاشق این هستم که ببینم چگونه یک صندوق توسعه پایدار، مالیات استخراج را پرداخت می‌کند. ETC هنوز برای آنچه که می‌توانست باشد غمگینم می‌کند. این یک پروژه مرده بدون هیچ هدف یا استدلال قانع کننده واقعی است.”

 

دشمنی هاسکینسون و جامعه اتریوم کلاسیک

شایان ذکر است که مدیر کاردانو در سال 2014 اتریوم را به دلیل اختلاف نظر در مورد مسیر آینده پروژه ترک کرد. او از زمان هارد فورک اتریوم در سال 2016 حامی جدی اتریوم کلاسیک بوده است. سال گذشته، هاسکینسون حتی به هیئت مدیره تعاونی اتریوم کلاسیک پیوست.

با این حال، آخرین اتهامات پس از آن مطرح شد که مدیر عامل Input Output Global (IOG) پروتکل غیرمتمرکز خزانه داری را پیشنهاد کرد و پیشنهاد ایجاد یک صندوق توسعه را برای اتریوم کلاسیک داد. این پیشنهاد اساساً تخصیص پاداش‌های بلاک ETC را تغییر می‌دهد که برای بسیاری از اعضای جامعه مناسب نبود. چندین ماینر شبکه این ایده را رد کردند. زیرا پاداش آنها با این کار کاهش یافت.

این نظر همچنین در حالی در مورد اتریوم کلاسیک ارائه می‌شود که این شبکه در این هفته به رکورد بالای هش ریت ۴۸.۸۲ ترا هش در ثانیه (TH/s) رسیده است. نرخ هش در سال گذشته بیش از 100٪ رشد کرده است. در نتیجه، اتریوم کلاسیک توانست یک رالی نزدیک به 20 درصد را انجام دهد و قیمت آن از 40 دلار گذشت.

هاسکینسون : اتریوم کلاسیک یک پروژه مرده است

تاریخ تکرار می‌شود

این اولین بار نیست که جامعه اتریوم کلاسیک، کمک هاسکینسون را رد می‌کند. پس از اینکه شبکه متحمل چندین حمله 51 درصدی شد، هاسکینسون تمایل خود را برای کمک ابراز کرد. اما در آن زمان نیز، افراد زیادی در جامعه از پیشنهاد کمک مالی او راضی نبودند.

در نتیجه، او ابراز تاسف کرد که علیرغم کمک به انجمن اتریوم کلاسیک در گذشته، توسط رهبران این شبکه با او به صورت ناعادلانه‌ای رفتار شده است.

قابل ذکر است که رئیس کاردانو همچنان صفحه رسمی توییتر اتریوم کلاسیک را در اختیار دارد و قصد ندارد آن را به این زودی ها بازگرداند که این موضوع باعث ناراحتی بسیاری از طرفداران اتریوم کلاسیک شده است.

 

مترجم: محمدامین علی‌زاده

منبع: CryptoPotato

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×