» آرشیو اخبار » نییِر (NEAR) به زودی از تتر پشتیبانی می‌کند
نییِر

نییِر (NEAR) به زودی از تتر پشتیبانی می‌کند

22 شهریور 1401 4

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، پروتکل نییِر (NEAR) به جدیدترین شبکه‌ای تبدیل می‌شود که از بزرگترین استیبل کوین بر اساس ارزش بازار یعنی تتر (USDT) پشتیبانی می‌کند.

تتر استیبل کوین خود یعنی USDT را روی پروتکل نییِر راه اندازی خواهد کرد. با این کار، این ارز دیجیتال در مجموع در دوازده بلاکچین مختلف در گردش خواهد بود.

نییِر

تبلیغات جام جهانی قطر

طبق یک بیانیه مطبوعاتی، پروتکل نییِر بلاکچین بعدی خواهد بود که از این استیبل کوین پیشرو پشتیبانی می‌کند.

در مورد این موضوع پائولو آردوینو (Paolo Ardoino)، مدیر ارشد فناوری تتر (Tether) اظهار داشت:

“ما هیجان‌زده هستیم که USDT را در شبکه نییِر راه‌اندازی می‌کنیم و دسترسی جامعه خود را به اولین، پایدارترین و قابل اعتمادترین استیبل کوین در فضای ارزهای دیجیتال ارائه می‌کنیم. […] اکوسیستم نییِر امسال شاهد یک رشد تاریخی بوده است و ما معتقدیم تتر برای کمک به ادامه رشد آن ضروری است.”

علاوه بر نییِر، تتر روی شبکه دیگر نیز حضور دارد

همچنین شایان ذکر است که این اعلامیه در میان یک نقطه عطف خاص در مسیر پروتکل نییر منتشر شده است. شبکه نییِر در پستی در صفحه رسمی توییتر خود اعلام کرد این پروتکل اکنون میزبان بیش از 700 پروژه است.

همانطور که در بالا ذکر شد، با این اتفاق، USDT در مجموع در 12 شبکه مختلف در گردش خواهد بود. علاوه بر نییر، شبکه‌های پالیگان (Polygon)، کوزاما (Kusama)، اتریوم (Ethereum)، سولانا (Solana)، آلگوراند (Algorand)، ای او اِس (EOS)، لیکوئید نتوورک (Liquid Network)، آمنی (Omni)، ترون (Tron) و پروتکل لجر بیت کوین کش (Ledger Bitcoin Cash) نیز از این دارایی پشتیبانی می‌کنند.

نییِر

طبق اعلام شرکت تتر، این شرکت در حال حاضر بالغ بر 67.7 میلیارد دلار USDT دارد. بیشتر این تترها در حال حاضر در شبکه ترون در گردش است که چیزی حدود 33 میلیارد دلار از حجم کل را در بر می‌گیرد. در این رده بندی، شبکه اتریوم با 32.3 میلیارد دلار USDT در گردش، در رتبه دوم قرار دارد است.

 

مترجم: محمدامین علی‌زاده

منبع: CryptoPotato

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×