» ارز دیجیتال » نارضایتی جو بایدن از ایلان ماسک برای خرید توییتر
بایدن

نارضایتی جو بایدن از ایلان ماسک برای خرید توییتر

14 آبان 1401 4

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، ارتباط پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی در تغییر سیاست جهانی ابتدا با ظهور فیس بوک (که بعداً به متا تغییر نام داد) برجسته شد، که متهم به دستکاری اطلاعات بر اساس جمعیت شناسی کاربران بود. جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، توییتر را که اخیرا توسط ایلان ماسک خریداری شده است، به دروغ پردازی متهم کرد.

بایدن در یک رویداد جمع آوری کمک مالی در شیکاگو برای انتخابات آتی شرکت کرد و در آن از ایلان ماسک برای خرید توییتر دعوت کرد. او بیان کرد:
«حالا همه ما نگران چه چیزی هستیم؟ ایلان ماسک بیرون می‌رود و لباسی می‌خرد که در سراسر جهان دروغ می‌فرستد.”

در حالی که دولت بایدن قبلا موضع خود را برای ترویج سرکوب سخنان نفرت انگیز و اطلاعات نادرست در سیستم‌عامل‌های رسانه های اجتماعی روشن کرده بود، رئیس جمهور بر عدم نظارت بر توئیتر تاکید کرد و افزود:

تبلیغات جام جهانی قطر

«دیگر هیچ ویراستاری وجود ندارد. هیچ ویراستاری نیست، چگونه انتظار داریم که بچه‌ها بتوانند مسائل خطیر را بفهمند؟»

از زمانی که بیت‌کوین در سال 2010 (1389) راه اندازی شد، جامعه کریپتو، توییتر را به عنوان خانه خود برای بحث در مورد تفاوت‌ها و دستیابی به اجماع در مورد تصمیمات اتخاذ شده انتخاب کرد. خرید 44 میلیارد دلاری توییتر توسط ماسک، با وعده آزادی بیان همراه بود. با این حال، با افزایش سخنان تنفرآمیز، بسیاری از تبلیغ‌کنندگان به دلیل نگرانی‌های مربوط به تعدیل محتوا، از تجارت با توییتر کناره‌گیری کردند.

اقدام فوری ماسک برای توییتر شامل اعمال هزینه 8 دلاری در ماه برای کاربرانی است که می خواهند تأیید حساب خود را حفظ کنند.

چانگ‌پنگ ژائو(Changpeng Zhao)، مدیر عامل صرافی بایننس، از خرید توییتر توسط ایلان ماسک، با استفاده از ارز فیات، 500 میلیون دلار حمایت کرد.

بایننس برنامه‌هایی برای تشکیل تیمی برای حمایت از تلاش‌های بلاکچین توییتر ارائه کرده است، با این حال، در حال حاضر منتظر بیانیه‌ای رسمی هستیم.

مترجم:‌ مهدی گچلو

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: Cointelegraph

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×