» ارز دیجیتال » مسدود شدن 39 میلیارد دلار دارایی دو کوان
کوان

مسدود شدن 39 میلیارد دلار دارایی دو کوان

14 مهر 1401 9

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، مقامات کره جنوبی به مسدود کردن دارایی‌های متعلق به دو کوان (Do Kwon)، مدیر عامل شرکت تِرافرم (Terraform)، ادامه می‌دهند.

پس از ورشکستگی شرکت ترافرم لَبز (Terraform Labs)، که اوایل امسال رخ داد، دادستان‌های کره جنوبی فشارهای زیادی بر این شرکت  وارد کردند. این بار، مقامات موفق شده‌اند 56 میلیارد وون (به ارزش حدود 39.4 میلیون دلار) از دارایی‌های مرتبط با دو کوان را مسدود کنند.

به گزارش رسانه نیوز وان (News1) کره جنوبی، دادستان‌ها موفق شده‌اند 56.2 میلیارد وون از دارایی‌های مجازی متعلق به دو کوان را مسدود کنند.

تبلیغات جام جهانی قطر

این مسدود سازی به عنوان آخرین پیشرفت در این پرونده تلقی می‌شود. اوایل ماه سپتامبر، گزارش‌هایی مبنی بر مسدود شدن بیش از 65 میلیون دلار بیت کوین ارائه شد. ظاهراً این دارایی‌ها متعلق به پروژه‌های آقای کوان بود که توسط مقامات قضایی دولت کره مسدود شده‌اند. همچنین شایان ذکر است که مقامات کره جنوبی نیز از طرف اینترپل درخواست وضعیت قرمز را برای دو کوان انجام داده‌اند.

دو کوان تحت تعقیب است

دفتر دادستانی ناحیه جنوبی سئول در مورد این مسئله گفت:

“ما روند جایگزینی او را در لیست اعلان قرمز اینترپل و ابطال پاسپورت او آغاز کرده‌ایم… ما تمام تلاش خود را برای یافتن و دستگیری کوان انجام می‌دهیم… او به وضوح متواری است، زیرا افراد کلیدی مالی شرکت ترافرم لبز نیز به همان کشور (سنگاپور) رفته اند.”

 

مترجم: محمدامین علی‌زاده

منبع: CryptoPotato

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×