» آرشیو اخبار » فروش بیش از 19 هزار زمین در متاورس شیبا اینو

فروش بیش از 19 هزار زمین در متاورس شیبا اینو

8 تیر 1401 4

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، آمار اخیر متاورس SHIB توسط ShibaInuart، یک کاربر توییتر که به جامعه شیبا اینو اختصاص دارد، ارائه شده است. این گزارش حاکی از آن است که 19 هزار و 611 قطعه خریداری شده است و بیش از پنج هزار و 613 مالک زمین وجود دارد.

به گفته وب سایت shib.io، در مجموع 100 هزار و 595 زمین به مرور زمان در دسترس خواهد بود. در مرحله اول مقدماتی، 32 هزار و 124 قطعه زمین از 36 هزار و 431 قطعه ارائه شده، برای فروش گذاشته شده است. برخی از مناطق همچنان بسته خواهند بود، زیرا به عنوان محل مشترک عمل می‌کنند و مرکز مهمی برای جابه‌جایی در متاورس هستند.

تبلیغات جام جهانی قطر

توسعه‌های اخیر شیبا اینو

سوئیچ هیر (Switchhere)، صرافی پیشرو استونی، رسماً توکن‌های SHIB، LEASH و BONE را لیست کرد. برند ساعت لوکس Breitling همچنین اعلام کرد که اکنون رمزارزها، از جمله شیبا اینو، را از طریق پردازشگر پرداخت رمزارز BitPay می‌پذیرد.

همچنین، تجارت کوین ‌بیس پشتیبانی از شیبا اینو و شش دارایی جدید دیگر را اضافه کرده است که به تجار و مصرف‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا گزینه‌های بیشتری برای پرداخت‌های کریپتویی خود داشته باشند.

در یک پست رسمی وبلاگ، تیم شیبا اینو بیان کرد که پیشنهاد توقف تمام فارمینگ BONE پس از مینت 230 میلیون، برای حفظ 20 میلیون باقیمانده برای ولیدیتورهای Shibarium با 97.88 درصد آرا تصویب شد.

با تصویب این پیشنهاد جدید، کل عرضه توکن BONE معادل 250 میلیون باقی می‌ماند. تعداد هولدرهای شیبا اینو نیز با وجود کاهش قیمت فعلی، به رشد خود ادامه می‌دهند. بر اساس آمار WhaleStats، تعداد کل هولدرهای SHIB در حال حاضر یک میلیون و 188 هزار و 601 است. در زمان نوشتن این متن، شیبا اینو تقریباً 10 درصد کاهش یافته و به 0.0000098 دلار رسیده است.

مترجم: سوگند عادل فهمیده
منبع: یو تودی

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×