» ارز دیجیتال » فراری روابط خود با اسپانسر ارزهای دیجیتال را قطع کرد
فراری

فراری روابط خود با اسپانسر ارزهای دیجیتال را قطع کرد

18 دی 1401 4

اسکودریا فراری (Scuderia Ferrari)، بخش مسابقه‌ای خودروساز لوکس فراری، به لیست رو به رشد تیم‌های مسابقه فرمول یک پیوست تا به همکاری با حامیان ارزهای دیجیتال خود پایان دهد.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، اسکودریا فراری (Scuderia Ferrari)، بخش مسابقه‌ای خودروساز لوکس فراری، به لیست رو به رشد تیم‌های مسابقه فرمول یک پیوست تا به همکاری با حامیان ارزهای دیجیتال خود پایان دهد. فراری از قراردادهای همکاری چند ساله خود با ولاس بلاکچین (Velas Blockchain) و غول تولید تراشه اسنپ دراگون (Snapdragon) خارج شد که منجر به ضرر مجموع 55 میلیون دلار برای تیم ایتالیایی قبل از فصل 2023 شد.

مشارکت فراری-ولاس از سال 2021 (1400) که 30 میلیون دلار در سال تعیین شده بود، با هدف افزایش تعامل طرفداران از طریق توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) و سایر طرح‌های مشترک انجام شد. با این حال، طبق گزارش ریسینگ نیوز 365 (RacingNews365)، تیم با بندهایی که به ولاس اجازه می‌دهد تا تصاویر NFT ایجاد کند، مطابقت نداشت.

فراری

تبلیغات جام جهانی قطر

در نوامبر 2022 (آبان 1401)، مرسدس نیز پس از تعلیق شراکت خود با FTX به دلیل ورشکستگی فصل 11، مبلغ 15 میلیون دلار ضرر متحمل شد. شراکت ردبول ریسینگ (Red Bull Racing) با بنیاد تزوس (Tezos) به سرنوشت مشابهی دچار شد، زیرا گزارش شده است که شرکت بلاکچین تصمیم به تمدید قرارداد خود به دلیل ناهماهنگی استراتژی گرفته است.

توتو وولف (Toto Wolff)، مدیر تیم و مدیر عامل تیم F1 مرسدس-ای ام جی پتروناس (AMG Petronas)، هشدار داد که سایر تیم‌ها ممکن است با وضعیت مشابهی روبرو شوند. با این حال، رابطه بین F1 و اکوسیستم رمزارزی فراتر از مشارکت است. در اکتبر 2022 (مهر 1401)، فرمول یک علائم تجاری «F1» را ثبت کرد، زیرا برنامه‌های خود را برای راه‌اندازی یک بازار آنلاین برای ارزهای دیجیتال، متا‌توکن‌ها، کلکسیون‌های دیجیتال، کلکسیون‌های رمزارزی و NFT نشان داد.

در میان بازار نزولی، پروژه‌های وب 3 برای تقویت تعامل بین طرفداران و لیگ‌های ورزشی پیش‌قدم شده‌اند.

گزارش «چشم انداز صنعت ورزشی 2022» دلویت (Deloitte) شتابی را در ادغام دنیای واقعی و دیجیتال، همراه با بازارهای رو به رشد برای NFT‌ها و فناوری‌های فراگیر پیش‌بینی کرد. همانطور که کوین تلگراف گزارش داد، فقدان پلتفرم‌های آسان برای استفاده به عنوان بزرگترین چالش برای پذیرش جریان اصلی است.

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مهدی گچلو

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: Cointelegraph

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×