» آرشیو اخبار » شبکه «ترا» دوباره متولد خواهد شد

شبکه «ترا» دوباره متولد خواهد شد

31 اردیبهشت 1401 4

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، دو کوان، بنیانگذار ترا، طرحی برای احیای اکوسیستم ترا در اختیار جامعه و سرمایه گذاران قرار داد که باعث ایجاد جنجال در جامعه شد . برای این طرح رأی گیری انجام شد. رای “رسمی” به احتمال زیاد راه اندازی Terra 2.0 را آغاز خواهد کرد.

طبق صفحه رای گیری در Terra Station، حدود 78 درصد از رأی دهندگان موافق فورک کردن شبکه و ارائه توکن‌های جدید به کاربران هستند، در حالی که تنها 0.36 درصد مخالف این طرح هستند. در مجموع 20.2 درصد از رای دهندگان گزینه «نه با حق وتو» را انتخاب کردند و 1.3 درصد رای ممتنع دادند.

تبلیغات جام جهانی قطر

رای هنوز به حد نصاب لازم برای به رسمیت شناختن روند رای گیری نرسیده است. اکثریت ولیدیتورها نیز موافق طرح جدید دو کوان هستند. سی و سه ولیدیتور با این پیشنهاد موافقت کردند و تنها پنج نفر از آنها رای منفی دادند.

پیش از این، اعضای جامعه ترا رأی خود را دادند که در آن 92٪ از کاربران ترجیح می‌دهند که فورک شبکه صورت نگیرد. اما از آنجایی که رای گیری جامعه نشان دهنده نظر گروه کوچکتری از شرکت کنندگان در اکوسیستم ترا است، نتایج متفاوت خواهد بود.

بر اساس پیشنهاد جدید، توکن‌های فعلی لونا که توسط کاربران هولد می‌شوند، به توکن‌های «Luna Classic» تبدیل می‌شوند و به هولدرها اجازه می‌دهند ایردراپ توکن‌های جدید لونا را دریافت کنند. هولدرهای UST نیز استیبل کوین‌های خود را با توکن‌های جدید تعویض خواهند کرد.

جامعه فقط مالک توکن‌های تازه توزیع شده خواهد بود زیرا کیف پول این بنیاد واجد شرایط تعویض یا ایردراپ نخواهد بود.

قابل توجه‌ترین تغییر در اکوسیستم جدید عملکرد بدون استیبل کوین الگوریتمی است که ستون اصلی کل شبکه و مدل تجاری آن بود.

منبع: Today

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×